Video vastleggen met Nero Vision 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jens JR

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 aug 2007
Berichten
2
Ik wil een simpele videoband overzetten naar de harde schijf van de PC. Dat moet kunnen met Nero Vision 4. Naar mijn idee zijn alle kabeltjes van de videorecorder goed aangesloten op de PC. Als ik Nero Vision 4 open en de videoband laat lopen, heb ik ook beeld en geluid in het kleine voorbeeldschermpje van het programma. Als ik vervolgens op de opname button klik, wordt er slechts enkele seconden opgenomen waarna de opname uit zich zelf wordt afgebroken. Hierna krijg ik de volgende melding: "Er is materiaal aangetroffen dat is beschermd tegen kopiëren. Opname is gestopt".

Deze melding krijg ik bij elke videoband. Het vreemde is dat dit ook gebeurt bij videobanden die ik met behulp van mijn oude PC wel met succes op DVD kon zetten. Ik heb nu een PC met Vista Home Premium besturing.

In de handleiding van het programma staat dat ik in het menu "Vastlegapparaat", camera of videorecorder moet selecteren. Dat menu zie ik niet eens staan in mijn scherm.
 
Welkom bij Helpmij .nl

Met welk programma deed je dat eerder?
 
Mumzel,

Sorry voor mijn wat late antwoord.

In het verleden deed ik het ook met Nero Vision maar dan een van Nero 6 en op mijn oude computer met XP als besturingssysteem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan