ondertiteling....lukt me maar niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

reijers

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2003
Berichten
260
Ik weet dat het bij veel berichtjes geschreven staat hoe het moet maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Ik heb alles programma's al gedownload die ik nodig heb maar nu zie ik dat ik een film heb dat geen AVI is, het is een DIVX of RAR of BIZ (is dat mogelijk). Dus hoe kan ik het nu in AVI krijgen?
 
Divx is een vorm van avi... die .rar moet je uitpakken met Winrar en dan zal er waarschijnlijk een avi bestand uit komen...

Ondertitel en film moeten EXACT [hoofdletters, kleine letters, punten] dezelfde naam hebben en in hetzelfde map staan... Bij het afspelen pakken de meeste spelers de subs dan mee...
Met die divx zou het dus al moeten lukken.... maar let goed op de namen van het .srt en .divx bestand
 
Ok hier ben ik nog een keer....alles is bijna gelukt....ik ben bijna aan het eind en dan krijg ik dit probleem weer. Ik ben nu bij het programma TMPGEnc en er wordt gezegd dat ik mijn film met op het eind vdr. moet openen. Nu is het geval dat als ik dat probeer er een foutmelding komt, er staat: can not open, or unsupported. Alle andere films met op het eind een andere uitgang doen het wel gewoon. Wat kan ik nu doen? :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan