Avi beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alisha

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2004
Berichten
70
Hi allemaal,

Wie kan helpen, mijn pc was iets aan het opnemen, maar bij het laatste kwartier liep de pc muurvast :confused::confused:
met ctrl + alt + del drukken was de pc weer herstelt.
maar nu het probleem, dat filmpje is met geen enkel programma aftespelen.
ik heb geprobeerd met DivFix het te herstellen, maar DivFix zegt: dat het geen avi file is.
en het zou toch wel een avi moeten zijn.
iemand enig idee waar ik deze file mee kan herstellen ???

alle hulp is welkom :thumb:
bedankt alvast
Alisha
 
Kun je iets duidelijker zijn? Met wat (apparaat en/of programma) was je aan het opnemen?


Dat is een videocapturekaart, die met het programma PICO2000 opgenomen is
ik heb nu dus een file die iets groter is als 200mb maar omdat de pc vastliep en dus ook niet alles opgenomen heeft kan ik hem met geen enkele speler afspelen.

heb mediaplayer, avi-converter, windowsmoviemaker, divFix en nog een paar geprobeerd, maar niets hielp, alles zegt dat die file corupt is of dat het geen avi is.
terwijl het programma toch staat op uitvoer is avi
 
Doordat je verteld dat je PC vastliep, lijkt de kans groot dat alleen daardoor al het bestand "corrupt" is geraakt. Maar begin eerst met het downloaden van GSpot, download het bovenste bestand "GSpot221.exe". Door op dat bestand te dubbelklikken, begint de installatie. Open daarna het programma en laadt dat avi-bestand in GSpot.
Je krijgt dan ongeveer het hieronder staande beeld. Als het lukt, klik dan ook op "Render".GSpot test dan hoe jouw systeem de avi zou "lezen". De roodomkaderde vakken geven aan welke codecs er nodig zijn en of je systeem ze aan boord heeft. Maar is het een fout avi-bestand, dan wordt dat ook getoond.

gspotwh1.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan