ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.

sammie22

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2007
Berichten
83
ik heb een film gedownload en ik heb de bijbehorende ondertiteling gedownload, maar ik weet niet hoe ik ze samen op DVD kan branden, wie kan mij helpen

Sammie
 
ondertiteling in film voegen

Ook ik wil graag een ondertiteling in de film voegen.
Ik heb een film gedownload. Van ondertiteling.nl heb ik de NL ondertiteling gedownload. Beide heb ik in een nieuwe map opgeslagen. Nu wil ik graag de film kijken (en/of branden) met de ondertiteling, maar ik weet niet hoe?

Ik speel de film af in windows media player. Wie kan mij de stappen vertellen hoe ik de ondertiteling in de film kan zetten in mediaplayer???
Bedankt alvast
Claudiaking
 
als je echter alleen de film wilt bekijken met ondertiteling heb je echter alleen vobsub nodig.

Plaats de subs en de film bij elkaar, zorg wel dat de bestandsnamen(niet de extensie(achter de punt)) gelijk zijn aan elkaar.
Als je de film dan afspeelt met wmp krijg je de ondertiteling erbij te zien.

Anders de eerdergenoemde link raadplegen.
 
Ga naar de link van Jackal - klik op downloads - iets naar beneden scrollen - en daar staat vobsub
 
oke heb ik gedownload en ik heb beide in 1 map geplaatst hoe krijg ik de subs nu in de film? (oppakken en in de film doen helpt niet).
 
Hahaha

Als je vobsub hebt gedownload zet je de avi en srt file onder dezelfde naam in een map

daarna start je de avi file en voila daar is de ondertitelingggggg
 
oek hiermee is deze persoon al aardig opweg maar hij wil het ook op een dvd zetten begrijp ik. Hoe moet dit dan???

gr. eleco

ps. er word altijd gezegt dat je eerst in andere vragen moet zoeken dat doe ik dus en ben ik beland bij deze vraag nou wil ik er geen vraag bij in plaatsen dus wacht ik antwoord af op de vraag hoe je dit moet doen als je het op dvd wilt zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan