ondertiteling doet het niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

missnec

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2004
Berichten
15
Ik heb laatst meerdere films gedownload (allemaal .avi) ik zoek dan een ondertiteling (.srt)
Ik geef ze dezelfde naam en zit ze in een mapje. Nou heb ik de films gebrand. (dataschijf)
we hebben een dvd speler die ondertiteling zo kan lezen , ik hoef ze dus niet zelf eronder te zetten.
bij 1 film heb ik wel ondertiteling en bij de andere 4 niet, weet iemand hoe dit kan??
Het beeld en geluid is wel goed. alvast bedankt voor jullie hulp
 
Als je zo'n slimme DVD speler hebt dat deze zowel .avi als .srt kan lezen... kan het eigenlijk alleen maar zijn dat je de naam toch niet EXACT hetzelfde hebt gemaakt....
Misschien DENK je dat je de naam verandert hebt, maar leest het brander programma nog de orginele "tag"... dan klopt de boel dus niet... [ik heb deze "ongein" met mijn mediaserver...] De "workaround" voor mij is: ik verander de naam van de .avi zodat deze klopt met het .srt bestand, kopieer dan de file naar een "dump" map, plak dan de ondertitel eronder en brand het dan op DVD..... of stuur het vanuit de "dump map" naar de mediaserver.....
 
Ik heb een Vestel 3210 DivX DVD-speler en heb hetzelfde probleem.
Als ik een avi (met .srt) afspeel op de PC dan heb ik beeld, geluid en ondertiteling, maar als ik hem brand op DVD-RW (als test) dan heb ik geen ondertiteling, terwijl ik de naam van het srt-bestand EXACT dezelfde naam heb gegeven als de avi. :confused:

Bestandsnamen:
Jackie chan - Rush hour 2 (2001).avi
Jackie chan - Rush hour 2 (2001).srt

Ik had al meerdere films op deze manier gebrand en daarbij werkte het wel goed.

En ik had nog een andere vraag:
Bij sommige films heb ik zwart beeld en geen geluid als ik de ondertiteling in dezelfde map zet met dezelfde benaming. :shocked:
Verwijder ik de srt dan heb ik wel gewoon beeld en gelud, op de PC.
Volgens GSpot lijkt de avi goed te zijn.

Kan iemand mij uit de brand helpen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan