film afspelen van harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

josgeelen

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
Berichten
6
Ik heb sinds enige tijd een een laptop sony vaio VGN-FZ11S met daarin geïnstalleerd windvd for vaio
enige probleem is dat ik in windvd for vaio als bron alleen kan kiezen tussen dvd-stations zowel extern als intern, maar niet voor harde schijf waar filmbestanden zijn op opgeslagen
Maar ik heb een heel aantal films op een externe harde schijf staan die ik nu niet meer kan afspelen omdat windvd niet toelaat om de harde schijf(zowel niet interne harde schijf als externe harde schijf) als bron te selekteren, terwijl volgens de gebruiksaanwijzing dit wel mogelijk zou moeten zijn
Deze films staan in een video_ts bestand met ifo, vub etc bestanden
Deze films (op deze externe harde schijf) spelen nochtans perfect af op een andere laptop met windvd
Wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd ?
 
Kijk in verkenner bij Extra -> Mapopties -> bestandtypen of de bestandstypen IFO en VOB aan WinDVD gekoppeld zijn, zoniet, wijzig dit.... vervolgens klik je in de VIDEO_TS map op het eerste IFO of VOB bestand en WinDVD zou moeten opstarten en de film afspelen.....
 
Dit lukt dus niet.
Op mijn vorige laptop kon ik de bron kiezen bij windvd : ofwel dvd drive ofwel harddisk, nu (bij een nieuwere versie van windvd) kan ik als bron alleen maar de dvd drive kiezen. Dit is toch niet normaal denk ik ?
 
normaal gezien moet het toch mogelijk zijn om dvd's die op de hard disc staan te kunnen afspelen met windvd ?
 
WinDVD moet ook op de harde schijf opgeslagen DVD's kunnen afspelen.
Heb je al geprobeerd om WinDVD via Software te verwijderen, dan een nieuwe versie van WinDVD te downloaden en te installeren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan