bepaalde AVI bestanden werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jansm602

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 sep 2007
Berichten
3
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn avi-bestanden. Ik heb een stuk of 100 afleveringen
van een bepaalde serie kunnen downloaden. Al deze afleveringen werkten eerst prima, maar op een gegeven moment werkt zo'n 90% van de afleveringen niet meer terwijl ik die zelfde afleveringen wel op een andere laptop kan afspelen. Zodra ik een avi-bestand open met realplayer gebeurd er niks. Het playscreen is gewoon zwart terwijl hij op play staat... Het "tijdbalkje" blijft op 00:00 staan. Bij een klein aantal afleveringen meld hij dat hij nieuwe software moet downloaden: maar dit slaat nergens op want op de andere laptop zit zelfs een vroegere versie van realplayer waar hij het dus wel doet.

Waarom kan mijn PC dit ineens niet meer afspelen? En wat heeft dit dan veroorzaakt?

de groeten
 
Ga in Real Player eens kijken bij Tools, Preferences, Automatic Services, Auto Update. Vink aan " Automatically download and install important updates". Misschien staat op je PC uitgevinkt en op je laptop aan. Heb je trouwens al geprobeerd of een andere player de avi's wel herkent?
 
Ja ik heb ook met andere Players het uitgeprobeerd... Maar het werkt niet :( Mijn pc zegt nu ineens bij een klein aantal AVI bestanden het volgende: de computer beschikt over onvoldoende geheugen. Sluit andere toepassingen af en probeer het opnieuw.

???

Dit klopt dus voor geen meter. Ik heb makkelijk zat genoeg geheugen.
 
Laatst bewerkt:
Heb ik ook geprobeerd... Maar het werkt ook niet :confused:
Heel vreemd..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan