zangstem verwijderen uit mp3 bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

riny30

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 aug 2007
Berichten
1
Ben op zoek naar software om zangstem van mp3 te verwijderen. Volgende programma wel geprobeerd maar werken bij mij niet! Audacity, AV music Morpher Gold. Kan iemand mij helpen???

Alvast bedankt
 
Met freeware gaat dat nooit lukken, maar een programma als Adobe Audition van 415,31 euro krijgt het ook nooit helemaal gescheiden. En al kan dat programma wel de stemfrequentie zo veel mogelijk verminderen, er wordt dan altijd iets van de muziekfrequenties afgesneden, lousy sound dus. Ben je op zoek naar een bepaald nummer, maar dan instrumentaal? Daar zou je wel naar op zoek kunnen gaan.
 
Ben op zoek naar software om zangstem van mp3 te verwijderen. Volgende programma wel geprobeerd maar werken bij mij niet! Audacity, AV music Morpher Gold. Kan iemand mij helpen???

Alvast bedankt

het programma winoke doet het perfect met nummers uit de 60 er jaren zoals elvis brenda lee enzz maar moderne muziek niet
dart studio is ook niet slecht
 
Welkom op Helpmij.:)

Kijk de volgende keer even naar de datum van een topic. Lijkt me dat iemand na een jaar er wel uit gekomen is of er niet meer mee bezig is.

Topic gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan