Drivers gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Luitjes,

Ik kreeg onderstaande mail van mijn schoonzus uit Zuid Afrika. Zij zoekt drivers voor haar Pansonic Camera. Wie kan mij helpen ze te vinden. Lees de mail even goed a.u.b.



Raymond,

Just a quick email to let you know which driver we need to be able to download Video clips from our camera to the PC.



The Panasonic manual says that we need OS Windows XP SP1 or Windows 2000 SP4 to be able to install the driver provided on the CD that came with the camera. When trying to install the USB drive I get a message `Driver cannot be installed with the operating system of your computer`. We have Windows XP Professional.



Panasonic GS230 Digital Video Cam



Bii nader inzien denk ik dat ze niet over SP1 beschikt als ik het zo lees, denken jullie hetzelfde?
 
Ik denk dat jij goed denkt.:thumb:
sp2 laten installeren.....
 
Gaat om de USB2.0 ondersteuning, dan dient ze ook een enhanced USB controller in apparaatbeheer te zien, SP2 is dan ook goed.
 
Ik ga haar morgen mailen. Ik denk dat ze de software dus wel heeft maar dat het daar om gaat. Ik hou jullie op de hoogte en hoop dat jullie nog even willen reageren dan!

Bedankt alvast.
 
Nog een paar 'tips'

1. werkt niet met USB1.0 poorten
2. probeer deze driver eens:NVGS15/44/55/120/200 op:

http://www.panasonic.be/servlet/PB/menu/1252169_l6/index.html

3. Los van de handleiding moet er een tweede boekje zijn, dat specifiek gaat over het aansluiten van de NVGS230 op de pc .....

4. waarschijnlijk is een aparte driver zelfs niet nodig; aangegeven wordt bij vergelijkbare modellen dan de drivers van Windows gebruikt worden. Bij dit laatste dus inderdaad: Windows Update z'n werk laten doen en w.s. werkt het dan wél, mits het geen pc betreft met (nog) usb 1.0
 
Laatst bewerkt:
Beter laat dan nooit maar het is opgelost.
Even helpdeskje gespeeld met Zuid Afrika
Ordinateur07.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan