mp3 speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stekeltje125

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Berichten
5
Hallo, ik heb een mp3 speler van packerd bell. Deze heeft het altijd goed gedaan maar ineens is ie uitgevallen.Ik dacht eerst de batterij maar dat was het dus niet want als ik hem aan doe geeft ie het volgende aan:incorrect format reformat the player.
Ik heb dus geen idee wat te doen.:shocked: Wie weet het wel en kan me helpen????
Alvast bedankt,Stekeltje
 
Heb ik ook gehad. Je moet hem formatteren en als dat niet helpt nieuwe firmware erop gooien.
 
Laatst bewerkt:
Hallo, ik heb een mp3 speler van packerd bell. Deze heeft het altijd goed gedaan maar ineens is ie uitgevallen.Ik dacht eerst de batterij maar dat was het dus niet want als ik hem aan doe geeft ie het volgende aan:incorrect format reformat the player.
Ik heb dus geen idee wat te doen.:shocked: Wie weet het wel en kan me helpen????
Alvast bedankt,Stekeltje

wat ik zelf altijd doe bij dit soort dingen is meteen firmware herinstalleren...

Stap 1

Sla alles wat op je mp3 staat veilig op op je computer
stap 2
ga naar de packard bell site

klik support

selecteer land

tik bij zoek in: Firmware en dan de naam van je mp3 speler, is dat bijv Funkey, dan kom je uit op deze pagina
http://support.packardbell.com/nl/item/index.php?i=instr_funkey_firmware&

Dan volg je alle instructies, en tadaa, je firmware is geherinstalleerd :thumb:
 
hoi, ik heb het geprobeert maar mijn computer loop erop vast.:( daarna op no twee andere computers geprobeert maar die liepen ook vast. mijn conclusie is dus: weg met die mp3 en een nieuwe kopen. toch bedankt voor je hulp,met een goede mp3 zal het wel lukken denk ik:rolleyes:


wat ik zelf altijd doe bij dit soort dingen is meteen firmware herinstalleren...

Stap 1

Sla alles wat op je mp3 staat veilig op op je computer
stap 2
ga naar de packard bell site

klik support

selecteer land

tik bij zoek in: Firmware en dan de naam van je mp3 speler, is dat bijv Funkey, dan kom je uit op deze pagina
http://support.packardbell.com/nl/item/index.php?i=instr_funkey_firmware&

Dan volg je alle instructies, en tadaa, je firmware is geherinstalleerd :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan