Muziek bestanden omzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

GeorgetteS

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2006
Berichten
233
Als ik muziek op mijn mp3 speler laad, herkent mijn mp3 speler veel artiestnamen niet en zet hij ze onder 'onbekend'. Volgens mij komt dit omdat de gegevens niet goed ingevuld zijn in de bestandseigenschappen. Alleen nu kom ik erachter dat ik bij de helft van mijn nummers niets kan wijzigen in die eigenschappen, en dat sommige nummers bovendien ca 5 mb zijn en andere 35mb of 40mb terwijl ze evenlang duren. Kan dit er iets mee te maken hebben dat ik sommige nummers heb gedownload en andere van CD heb geript? Is er een mogelijkheid om alle nummers in de zelfde bestandssoort te krijgen zodat ik overal de eigenschappen kan wijzigen en goed kan zetten voor de mp3 speler?

BVD
 
Laatst bewerkt:
Dank je!
Volgens mij snap ik wel hoe je de naam kan veranderen, maar is het ook mogelijk om het bestandstype te veranderen zodat de bestanden allemaal zo klein worden? Scheelt ruimte op mijn mp3 speler. En zoja; weet je dan héél toevallig hoe ik dat kan doen met dat programma?
 
De muziekbestanden van groot formaat, je had het over 20Mb en meer, zou je met Audiograbber of WindowsMediaPLAYER naar MP3 kunnen rippen, want vermoedelijk zijn dat nog .wav of iets dergelijks.
Om ze allemaal hetzelfde volume te geven zou je MP3 Gain kunnen gebruiken.
 
ja

Koop magix MP3 maker , daarmee kan je alles doen, zelf de titel wijzigen voor je nummers enz ....
 
Dank jullie beide, heb het gevonden!
had geen idee dat het stiekum zo makkelijk was :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan