Ondertitelin staat verkeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hermen Felten

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2007
Berichten
56
Dag mensen,

Ik heb een film en ik heb een ondertiteling. De ondertiteling loopt alleen 20 seconden voor. Ik weet hoe ik dat kan veranderen, maar de film duur langer dan 2 uur. Dat gaat dus eeuwen duren. Heeft iemand een suggestie hoe ik dit sneller kan doen?

alvast bedankt,
Hermen
 
Tip:

Haal films met ondertitel binnen.
Dat kan dus ook!



Erpcity? Heb je mijn adres nou al?
 
Een vriend van me download met nieuwsgroepen. dan download je meestal een film die rechtsstreeks van de DVD afkomt. dus met menu's, ondertitling en bonussen/extra's.

Of torrents dit ook aanbieden weet ik niet, wat ik wel weet is dat nieuwsgroepen veilig, snel en helaas ook betaald is. (voor ongeveer 7,50 per maand,ligt eraan welke provider je kiest.)
 
Ok, bedankt.

Nog een vraag: subtitle workshop, hoe werkt dat precies. alleen 1e en laatste zin synchr. begrijp ik niet helemaal. Kan iemand een spoedcursus SubWorkshop geven?

Hermen
 
Download en installeer Subtitle Workshop....
Synchroniseer de eerste ondertitel van de film, daarna de laatste... het programma berekent en corrigeert dan vervolgens automatisch de rest...

Erpcity ik heb geprobeerd wat jij zegt, maar het wil niet echt lukken. Kun je anders ff in stappen uitleggen hoe ik het moet aanpakken.

Greets,

Hermen
 
In de balk onder het zwarte scherm waarin de film verschijnt zitten twee knoppen, gemarkeert met een "1" en een "2"... Selecteer de eerste ondertitel [1x klikken], speel de film af tot het moment waarop deze ondertitel zou moeten verschijnen en klik dan op "1"... selecteer de laatste [of één van de laatste] ondertitel, ga met de schuifbalk naar het eind van de film, wacht tot deze laatste ondertitel moet starten en klik dan op "2" .... klik vervolgens op Bestand -> sluiten... je krijgt dan een schermpje "het bestand...... enz, wijzigingen opslaan" -> Ja ..... Daarna zou de zaak synchroon moeten lopen.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan