Kan geen filmpjes kijken op internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

SdG

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2006
Berichten
36
Beste forumleden,

Allereerst mijn excuses mocht deze vraag in een verkeerd topic staan, ik weet niet waar ik hem anders moet plaatsen.

Ik kan al sinds enkele maanden geen filmpjes meer kijken op bijvoorbeeld uitzendinggemist.nl
Natuurlijk heb ik alles al geprobeerd dat op verscheidene forums staat uitgelegd, zoals codecs geinstalleerd, Quicktime opnieuw installer e.d.. Nu zou ik echt niet meer weten wat ik moet doen, en dat terwijl ik af en toe beelden moet kijken voor mijn opleiding.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen?


ps. Via Youtube en Google video doen de filmpjes het wel gewoon:S
 
Haal eerst een alle codecs weg, ook via apparaatbeheer en deïnstalleer die codecpacks en players, wis alle bestanden in de map windows\system32 met de extensie ax.

Reboot en installeer het K-Lite Mega Codec Pack, installeer geen players, ffdshow filters, alleen wat je dringend nodig hebt, wel de alternative Quicktime en Realplayer, divx, xvid en de filter ervoor, ac3 en de booster ervoor, en alle normale codec voor mp3 en mpeg.

Je kunt er altijd later wat erbij installeren mocht je iets missen.
 
Haal eerst een alle codecs weg, ook via apparaatbeheer en deïnstalleer die codecpacks en players, wis alle bestanden in de map windows\system32 met de extensie ax.

Reboot en installeer het K-Lite Mega Codec Pack, installeer geen players, ffdshow filters, alleen wat je dringend nodig hebt, wel de alternative Quicktime en Realplayer, divx, xvid en de filter ervoor, ac3 en de booster ervoor, en alle normale codec voor mp3 en mpeg.

Je kunt er altijd later wat erbij installeren mocht je iets missen.

Bedankt:thumb:, ik ga het even proberen ...
 
Overigens worden veel in filmpjes in Flash gespeeld, neem aan dat die wel bij je werkt.
 
Overigens worden veel in filmpjes in Flash gespeeld, neem aan dat die wel bij je werkt.

Ik heb het me broer even laten doen, omdat ik niet zo handig ben met de pc.
Hij heeft je instructies opgevolgd en het werkt! thx:thumb::D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan