DVD branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwig

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2007
Berichten
6
Hallo iedereen,
ik heb een vraagje ...
Bij het assembleren van een videoproject met nerovision 4, wordt het bestand weggeschreven met extensie "nvc". Goed... maar wanneer ik het aangemaakte videobestand wil branden blijkt dat nero de bestanden met extensie "nvc" niet ondersteund en kan ik mijn project niet importeren ???
Iemand ervaring hiermee...of een oplossing? (de manual biedt alvast geen oplossing)
Bedankt op voorhand voor het antwoord,
groeten,
ed
 
nvc is de extensie van een "project" ... dus geen video standaard. De laatste stap van Vison is de "authoring" dan wordt het project geconverteerd naar een VIDEO_TS map met .VOB en IFO bestanden... Die map kun je met elke brander software op DVD krijgen..
Het voordeel van zo'n "project"is dat je het niet in één keer helemaal hoeft af te werken.. of dat je, op een later moment, toevoegingen en/of wijzigingen kunt aanbrengen zonder helemaal opnieuw te hoeven beginnen....
 
hallo,
alleszins van harte bedankt voor uw antwoord.
Ik ben echter nog niet zo vertrouwd met de software en vind de opdracht "authoring" nergens terug. Kunt u soms een beetje meer uitleg geven.
Hartelijk dank,
groeten, ed
 
Authoring is de naam van het proces.... het compileren van de video bestanden. Het komt als zodanig niet als "druktoets" voor in het programma maar wordt op de achtergrond gestart zodra het commando "branden" wordt gegeven.... [branden naar DVD schijf of naar image recorder]
 
hallo,
bedankt voor uw antwoord.
Terug een stukje wijzer !
Groeten,
ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan