windows movie maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

STRATO

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2003
Berichten
68
Hello,

Hoe krijg ik een fotoreportage vanuit Windows Movie Maker op een cd of dvd gebrand die zowel in de computer als (nog belangrijker) in een standalone cd of dvd-speler getoond kan worden?

MPEG2 en branden als DVD-Video?

Ik hoor graag hoe ik dit kan bereiken

strato
 
Waarom sla je in Movie Maker je project niet op op CD-Rom? Movie Maker maakt er dan een in elke DVD-speler afspeelbare video van.
 
Hoi Boeing 737,

bedankt voor je snelle reaktie, echter ik weet niet precies hetgeen je bedoelt

wil je me dit eens uitleggen, daar ik hier niet zoveel weet.

Bedoel je gewoon het project vanuit Windows Movie Maker te branden op dvd?
 
In het hoofdvenster van Movie Maker staan links onder elkaar "Filmtaken". Nummer 3 heet "Film afwerken", daar staat ook tussen "Opslaan op CD-Rom". Dus als je reportage geheel compleet, met eventuele overgangen en toegevoegde muziek klaar is, kun op die optie klikken. Volg verder de aanwijzingen op het scherm daarna.

Onderaan die filmtaken staan "Tips". Eén daarvan heet "Films opslaan en films delen". Lees dat anders eerst even goed door.
 
Wanneer ik film op cd wil opslaan loop tie niet door, want hij wilt de film wegschrijven naar station E:, terwijl m'n cd-rom/brander op I: ingesteld staat.

Hoe kan ik dit oplossen óf...................wegschrijven naar E; en daarna vanaf E: branden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan