Gekleurd, geblokt beeld tijdens games

Status
Niet open voor verdere reacties.

schop

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 sep 2007
Berichten
3
hallo allemaal,

'k ben hier nieuw maar eens moet de eerste keer zijn... namelijk als je een probleem zelf niet kunt oplossen. ik heb sinds enkele dagen last van een geblokt beeld tijdens games, het is een ruitpatroon van afwisselend normaal en gekleurd beeld wat er als een overlay overheen lijkt te zitten. het zijn ruitjes van +- een halve centimeter die uit 50/50 gekleurde en normale pixels bestaan. ze zijn verschillend gekleurd naarmate de achtergrond (normale beeld) kleur veranders, op zwart zijn de ruitjes groen. bij de plash screens van verschillende spellen is het nog niet maar zodra de into cinematic en het spel zelf start begint het, in video enz. heb ik er geen last van. het lijkt dus iets met DirectX of verkeerd geinterpreteerde aangepaster beeldinstellingen door games maar omd at uit te vinden ben ik hier. een paar dagen geleden werkte het nog prima en voor zover ik weet is er niks interessants veranderd in de tussentijd. ik heb videokaart drivers opnieuw geinstalleerd, monitor(en) zijn plug and play maar dual monitors zijn het probleem niet, heeft gewoon gewerkt met bijv. Supreme commander. als iemand een oplossing heeft, ik wacht er met smart op. als je nog verdere info nodig hebt (hardware, software, instellingen, recente vranderingen die het mogelijk geweest zijn) kun je me alles vragen.
alvast bedankt,

Peter.

[modified] als het niet duidelijk is wat ik bedoel kan ik natuurlijk zo veel screenshots maken als je wilt, heb al een voorbeeldje klaarliggen. [modified]
 
Laatst bewerkt:
toch niet hè?

het zal toch niet zo zijn dat niemand hier een verklaring en/of mogelijke oplossing voor heeft hè? heb ik weer... ik heb ook altijd problemen die niemand kan oplossen. en intussen maar niet kunnen gamen :-(
 
Helaas...

Ik denk er zal hier vast wel iemand wezen die dit vaker meemaakt maar nee... jammer jammer jammer. maar ik heb alles geprobeert en uiteindelijk mijn videoplank maar teruggestuurd, ik wacht nog op reactie van ze maar ik hoop gewoon een nieuwe te krijgen. de helpdesk medewerker zij dat het eruit zag als hardware problemen duss... ik zie het over een paar dagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan