Itunes!

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Berichten
530
Ik heb sinds kort een ipod. en ik heb nu eindelijk begrepen hoe ik muziek erop moet zetten. Ik moet dus eerst muziek in een afspeel lijst zetten. Dit heb ik dus ook gedaan. En dan moet ik in partyshuffle de afspeel lijst aanvinken zodat ze in partyshuffle terecht komen. En dan moet ik rechts op me ipod klikken en op synchroniseren klikken.

Er is echter een probleempje. Als ik die afspeel lijst open dan krijg ik deze melding.

"de afspeel lijst naamloze afspeelijst bevat geen nummers die door partyshuffle kunnen worden afgespeeld. weet u zeker dat u deze afspeellijst wilt kiezen"

Moet ik hiervoor misschien me nummers naar ACC converteren. Geen idee wat ACC is maar ik heb zo iets dergelijks ooit gehoord. Echter als ik dit wil proberen blijk ik deze optie bij bijna alle nummers die ik heb niet eens te kunnen.

Kan iemand me miss vertellen hoe ik me nummers in partyshuffle zet zonder deze rare meldingen.

EDIT: Sommige nummers kunnen wel naar partyshuffle geplaatst worden. Alleen als ik die nummers dan wil synchroniseren dan krijg ik de melding dat alle nummers (100 in totaal) niet kunnen worden gesynchroniseerd omdat ze niet gevonden zijn?
 
Laatst bewerkt:
Je iPod komt als het goed is gewoon ergens in de linker kolom te staan. Daar kan je gewoon vanuit de iTunes bibliotheek (library) nummers naar je iPod slepen. Dat hoeft niet met allerlei rare mapjes...
 
iPod can play songs encoded with these codecs:
MP3 (from 32 Kbps to 320 Kbps)
MP3 Variable Bit Rate (VBR)
AIFF *
WAV (with no compression)
The following require iPod software 1.3 or later:
M4A AAC *
M4P AAC (Protected) *
M4B AAC (iTunes Store Spoken Word files) *
The following require iPod software 2.2 or later or iPod mini 1.1 or later:
Apple Lossless Encoder
* Requires iTunes 4 or iTunes 4 for Windows. AAC files also require the most recent update to the iPod software.

Misschien heb je je muziekbestanden verplaatst, de map waar ze inzitten verplaatst of de map een andere naam gegeven?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan