Welk PC magazine

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mrtn1988

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2006
Berichten
20
Hallo,

Ik ben opzoek naar een leuk nieuw PC magazine, Ik ben op zit moment geabonneerd op PCM magazine maar ik ben al het geleuter over hoe goed of slecht Viste wel niet is helemaal zat en ik wil daar niet voor betalen... Ik wil een gemixt blad dat zowel Linux en windows behandeld en een beetje Mac OSX is ook geen probleem... Heeft iemand een tip?
 
Dat zal niet meevallen.
Kranten schrijven ook geen oud nieuws.
PC bladen behandelen ook liever de nieuwste hot items en terrecht ook, dat doet elk week of maandblad.
Trouwens, alle oude XP verhalen zijn al een keer aan bod geweest en weten we inmiddels wel.
Zoek eens naar e-books op de nieuwsgroepen en je vind er regelmatig de nieuwste PC bladen. ( Ook de Nederlandse )
 
Ok, dat snap ik van de "hot items". Maar ik wel een informatief magazine, als ik de hotste items wil lezen lees ik wel tweakers.net ofzo... Maar alle poespas rond XP ken ik idd nu ook wel, en Vista is gewoon SP 3 op XP met een nieuw jasje, dus dat kan ook niet moeilijk zijn... Kent niet iemand een blad dat gewoon ook Linux behandeld? ik wil graag iets daar over leren, want daar weet ik nog weinig van...
 
In de CHIP van deze maand staat een leuk artikel hoe je linux installeert in een Vista-jasje. Ik ben een voorstander van CHIP, omdat het niet achterlijk is zoals Computer Easy en niet zo moeilijk als C't.

http://www.fnl.nl/fnl-publishing-group-bv/

Noob: Computer Easy
Intermediate / Expert: CHIP
Geek: C't
 
PCM is redelijk vind ik, Chip is een goede.

Computeridee is erg makelijk. Leuk voor de beginners, absoluut. C'T is soms iets te droge stof.
 
Ok, Chip heb ik idd nu een nummer van, wel aardig, al beter dan PCM (PCM is al te makkelijk voor mij (vind ik), als die vragen en tips en trucs weet ik al, alleen de software stukjes en hardwarevind ik soms nog leuk om te lezen, maar lees het al een stuk minder dan vroeger... Ik zal eens gaan kijken naar de Chip...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan