Foutmelding explorer.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

jansije

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2003
Berichten
51
Onverwacht krijg ik zomaar de melding: In explorer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.
Als ik wil sluiten vallen de explorers weg, en komen weer terug met dezelfde melding.
In mijn wanhoop heb ik IE7 er afgegooid en systeemherstel toegepast van 1 dag. Maar de melding blijft komen. Met de melding in beeld kan ik u dit bericht wel zenden. Maar opnieuw IE7 opnieuw downloaden via de MS-pagina lukt niet.
Help!
Vriendelijke groet,
Jan Karstens
 
Het is inderdaad mogelijk dat deze sleutel niet bestaat, je zult hem dan moeten aanmaken. Je doet dan Nieuw > Sleutel, en geeft hem de naam Explorer (logisch...)
Je zult dan ook de nieuwe DWORD-waarde moeten maken, die ook te vinden is in het Nieuw-menuutje.
 
Het is inderdaad mogelijk dat deze sleutel niet bestaat, je zult hem dan moeten aanmaken. Je doet dan Nieuw > Sleutel, en geeft hem de naam Explorer (logisch...)
Je zult dan ook de nieuwe DWORD-waarde moeten maken, die ook te vinden is in het Nieuw-menuutje.

Als onschuldige PC-gebruiker snap ik hier geen moer van. Maarrrr....
Alsof de duvel er mee speelt; bij het opnieuw afsluiten en opstarten zijn er weer Hotfixes geinstalleerd. Bij het opnieuw opstarten krijg ik geen melding meer.
Die Bill Gates toch....
In ieder geval bedankt voor de input.
Vriendelijke groet,
Jan Karstens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan