UPC Mediabox>>>>>>>>>medion dvd/hdd

Status
Niet open voor verdere reacties.

helmus

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2001
Berichten
601
Hoi,

Ik heb een UPC Mediabox met hdd en een Medion dvd/hdd speler.
Vraagje, kan ik de films die op de hdd van de mediabox overzetten
op de hdd van de medion speler.
Zoja, hoe moet ik dan de zaa k aansluiten?
Ik hoor het wel, b.v.d.:thumb:
 
De DVR's zijn zodanig beveiligd dat ze dat niet toestaan via het normaal aansluiten van apparaten.
De enige mogelijkheid waarop het mogelijk zou kunnen is die box openhalen en de schijf eruit halen en ergens anders op aansluiten. Maar dan zijn de films nog altijd zo versleuteld dat je ze nog niet kan zien.

Daarnaast is het niet toegestaan om de box te openen, want als de box terugkomt met de zegel gebroken dan zullen er sowieso vervangingskosten voor in rekening worden gebracht omdat je de box open hebt gehad.
 
killermenace;2072heb het probleem to500 zei:
De DVR's zijn zodanig beveiligd dat ze dat niet toestaan via het normaal aansluiten van apparaten.
De enige mogelijkheid waarop het mogelijk zou kunnen is die box openhalen en de schijf eruit halen en ergens anders op aansluiten. Maar dan zijn de films nog altijd zo versleuteld dat je ze nog niet kan zien.

Daarnaast is het niet toegestaan om de box te openen, want als de box terugkomt met de zegel gebroken dan zullen er sowieso vervangingskosten voor in rekening worden gebracht omdat je de box open hebt gehad.

Ik heb het probleem toch opgelost.
En wel zo;
De antennen kabel is verbonden met de mediabox,vervolgens is deze doorgelust naar de medion recorder van hieruit naar de tv..
De mediabox is verbonden met een scartkabbel met de tv.
en met een andere scartkabel met de medion recorder (scart in).
Als ik nu een film over wil zetten van de hdd van de mediabox naar de hdd/dvd van de medion.
Progammeer ik de recorder dat deze moet opnemen vanaf de scart en laat ik de film die op hdd van de mediabox staat afspelen.. .


Mischien heeft iemand er wat aan........................:thumb:
 
Hallo,

Wat is precies een medion recorder? Hoeveel kost zoiets? Zijn er ook andere opties, als je geen medion hebt of is dat echt de enige manier? Ik vraag me ook af of het niet mogelijk is om de inhoud v je upc mediabox op je pc op te slaan. Weet iemand dit?
 
@Zeemeeuw,

Welkom op Helpmij.:)

De inhoud van je UPC media box kun je niet overzetten naar pc. Maak even een eigen vraag aan, nu reageer je in een topic van 2007, deze is niet actueel meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan