Problemen met Hotmail.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jamesr

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2007
Berichten
115
Als ik naar de website van hotmail ga en mijn wachtwoord en e-mail adres in vul gaat hij laden maar er komt niks en naar tijdje geeft hij aan pagina kan niet worden weergeven. ik heb ook andere e-mail adressen geprobeert en die doen het ook niet. en op de pc van mijn broer dat mijn e-mail adres het wel. en de pc van mijn ouders heeft het zelfde probleem als bij mij. bij hun kwam er zelfs de oude pagina van hotmail voor (die blauw). wie weet hier een oplossing voor.
 
dit heeft niet geholpen. heb ooko aan meer mensen gevraagt en daar deed hotmail het gewoon nog. alleen bij mijn broer waar hij eerst nog wel deed doet hij nu ook niet meer. en als je beneden in de statusbalk kijkt als hij de pagina opent is de website code erg lang langer als normaal volgens mij. Kan het niet zijn dat er een virus op zit dat mensen me naar ander site doorlinken een kopie van hotmail ?
 
Vreemd dat het bij jou niet werkt, maar ik zou het er toch maar op houden dat de fout niet in jouw pc zit, ook al omdat opeens meer mensen hier last van hebben. LiveHotmail is nog steeds een béta, dus MS is daar regelmatig in aan 't rommelen, dat kan ook de oorzaak zijn.

Wacht het even af en hou bv dit forum in de gaten, mss komt iemand met een oplossing die voor jou wel werkt.
 
reactie

Wees allen gerust, bij mij Hotmailt er ook niets.
Rijwijk zh
 
okee ik wacht af maar op de pc op school doet alles het wel gewoon.
 
HetNet (lees: KPN, dus wrsch ook voor Planet, Speedlinq etc) meldt dat de storing is verholpen; Hotmail en eBay doen het bij mij weer sinds vanmorgen met DNS op Automatisch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan