filmpjes maken van meerdere foto's achter elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaasprofeet

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
Berichten
84
Hallo,

Ik vroeg me af of iemand toevallig een (gratis) programma weet waarmee je meerdere foto's achter elkaar kan afspelen, en indien mogelijk in een film zetten. En dan bedoel ik het liefst geen programmaatje waarmee je een bewegende gif afbeelding kan maken :p


alvast bedankt :thumb:


Maarten
 
met het gratis Irfanview kun je het zelfs omzetten naar een executable zodat de ontvanger het programma zelf niet hoeft te installeren.
Irfanview heeft ook een nederlands taalpakket.
 
Na het uitproberen van de programma's begrijp ik dat er een fout is gemaakt. Ik bedoelde geen slide show. Ik bedoelde, dat ik bijvoorbeeld 10 foto's maak van een potlood, en dat het potlood bij iedere foto een beetje opzei licht, dus dat het lijkt alsof het potlood beweegt.

Toch bedankt voor de andere tips
 
Zoals in mijn eerste vraag, GEEN GIF. Ik wil gewoon .ehm... alles behalve gif afbeeldingen achter elkaar zetten in een bestand zodat het lijkt alsof het beweegt, dat ie d'r bijvoorbeeld een filmbestand van maakt. Of is dat dan een hele snelle slideshow?... :eek::confused:
 
Dan moet je denk ik een animatie (flash)-filmpje maken.
Kijk eens bij de mogelijkheden van The Gimp.
Hier vindt je een voorbeeldje en uitleg hoe je het samenstelt.
Via http://gimp.startpagina.nl/ kun je meer info vinden en plaatsen waar het het kunt downloaden. The Gimp is Open SOurce en ook nederlandstalig in te stellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan