Resolutie zomaar veranderd??...

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaapie85

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2006
Berichten
15
ik heb onlangs de nieuwste drivers voor mijn videokaart geinstalleerd samen met de nieuwe versie van catalyst control center. ik heb een ATI radeon 9800 Pro en had de resolutie altijd op 1024x768 staan. als ik een stap hoger ga past de desktop niet meer op de monitor en moet je scrollen om alles te zien.

wat nou het probleem is: de pictogrammen, vensters en resolutie zijn in een keer allemaal anders. alles lijkt groter. en ik heb overal ingesteld dat de resolutie toch echt 1024x768 moet zijn.. waar kan dit aan liggen? aan de nieuwe driver? :confused:
ik vind het er grafisch niet mooi uit zien op het moment en dat was eerder wel in orde.

ik hoop dat iemand me kan helpen...
 
Wat voor een monitor gebruik je CRT of LCD en welk formaat bv. 17'' of 19'' ?
 
Willem,

ik heb gekeken naar je link en heb geprobeert in windows deze resolutie in te stellen. resultaat: een te grote desktop. dus ik moest weer scrollen om alles te zien. ben eens verder gaan denken en kwam op het idee om het in de catalyst control center eens te proberen. en wat denk je... in een keer goed. heb hier in de display manager de resolutie veranderd naar 1280x1024 en nu is hij weer top voor mekaar..
bedankt voor je snelle reactie en bruikbare antwoorden! vind het alleen wel vreemd dat als je het in windows veranderd dat hij dan 'raar' gaat doen.

iig bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan