Geluiden opnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

iemandanders

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2007
Berichten
21
ik heb een vraag,

ik zou graag geluiden die van de computer afkomen op willen nemen, ik denk dat dat moet kunnen met een speciaal programma.

ik zou dus het geluid op willen nemen, Voordat het uit de boxen komt, en er moet dus geen microfoon aan te pas komen dat de geluidkwaliteit zwaar verminderd. :(

dus,

mocht je een antwoord hebben, mail me dan


(of plaats je antwoord in het forum :thumb:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welke geluiden bedoel je ? De meldingen van Windows ???
Deze staan in de Windows map in Media en zijn gewoon met Media Player af te spelen.
Als je dan op de line-out van je geluidskaart een recorder aansluit, kan je deze geluiden opnemen.
 
ik heb een vraag,

ik zou graag geluiden die van de computer afkomen op willen nemen, ik denk dat dat moet kunnen met een speciaal programma.

ik zou dus het geluid op willen nemen, Voordat het uit de boxen komt, en er moet dus geen microfoon aan te pas komen dat de geluidkwaliteit zwaar verminderd. :(

dus,

mocht je een antwoord hebben, mail me dan


(of plaats je antwoord in het forum :thumb:)


Je moet bij volumeregeling op opties drukken, daarna op eigenschappen, dan vink je aan: opnemen

Dan druk op bij de onderste tabel waar boven staat: ''De volgende volumeregeling weergeven:''

Dan vink je aan: Stereo MIX
Dan druk je op OK... dan vink je aan bij opnameregeling: Stereo Mix ( dus bij selecteren )
En dan als het goed is worden alle geluiden die je afspeelt door je computer opgenomen als je bijvoorbeeld Windows Geluidsrecoder opent in start bureaublad-accesoires.

Als het goed is moet het werken ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welke geluiden bedoel je ? De meldingen van Windows ???
Deze staan in de Windows map in Media en zijn gewoon met Media Player af te spelen.
Als je dan op de line-out van je geluidskaart een recorder aansluit, kan je deze geluiden opnemen.

Ik denk dat mijn optie beter werkt ;)
Trouwens ik had eens het zelfde probleem en na een tijdje prutsen deed die het :p
 
Ohh prima hoor, de TS geeft niet veel info wat ie nu precies wilt.
Het was een gokje van mij, met een antwoord wat hij misschien wel of niet bedoeld ????
 
AudaCity is daar perfect geschikt voor. (Gratis) :thumb:
Kies in het pull-down venster naast het microfoontje voor Stereo mix.
Klik op opname en start het programma wat je wilt opnemen.
Een web radio station, muziek/geluiden uit een game, maakt niet uit, het wordt opgenomen.
Opname lengte, enigste limiet is de hoeveelheid harde schijf ruimte.
Opnames kun je daarna bewerken, en dan opslaan als wav, mp3, ogg.
 
Je moet bij volumeregeling op opties drukken, daarna op eigenschappen, dan vink je aan: opnemen

Dan druk op bij de onderste tabel waar boven staat: ''De volgende volumeregeling weergeven:''

Dan vink je aan: Stereo MIX
Dan druk je op OK... dan vink je aan bij opnameregeling: Stereo Mix ( dus bij selecteren )
En dan als het goed is worden alle geluiden die je afspeelt door je computer opgenomen als je bijvoorbeeld Windows Geluidsrecoder opent in start bureaublad-accesoires.

Als het goed is moet het werken ;)

Als ik alles heb gedaan wat jij zei, en dan ga opnemen met geluidsrecorder dan neemt hij alle geluiden via de microfoon op.
 
Als ik alles heb gedaan wat jij zei, en dan ga opnemen met geluidsrecorder dan neemt hij alle geluiden via de microfoon op.

Dan moet je als het kan microfoon uit vinken en dan stereo mix aan vinken, bij mij werkt het op xp zowel als op vista ;)
 
Email verwijderd, beantwoorden doen we alleen via het forum. Zo hebben andere er ook wat aan.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan