mp3-speler foutcode 0x80070052.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zappmaster

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 sep 2007
Berichten
2
Hallo.
Ik heb een probeelm met mijn mp3 speler.
Hij werkte altijd uitstekend, maar als ik er nu een nummer op wil zetten, krijg ik een bericht met foutcode 0x80070052.
Zo ziet het bericht eruit:

naamloosbk0.jpg


Ik weet echt niet wat er aan de hand is en ik durf de liedjes die er nu op staan niet er niet af te halen omdat ik bang ben dat ik ze er misschien nooit meer op krijg. Ik heb nu maar voor 627 MB aan liedjes op een 1 GB Mp3-speler staan.

Weet iemand wat deze foutcode inhoud of hoe deze verholpen kan worden?

Bij voorbaat dank,

Zappmaster
 
Hallo.
Ik heb een probeelm met mijn mp3 speler.
Hij werkte altijd uitstekend, maar als ik er nu een nummer op wil zetten, krijg ik een bericht met foutcode 0x80070052.
Zo ziet het bericht eruit:

naamloosbk0.jpg


Ik weet echt niet wat er aan de hand is en ik durf de liedjes die er nu op staan niet er niet af te halen omdat ik bang ben dat ik ze er misschien nooit meer op krijg. Ik heb nu maar voor 627 MB aan liedjes op een 1 GB Mp3-speler staan.

Weet iemand wat deze foutcode inhoud of hoe deze verholpen kan worden?

Bij voorbaat dank,

Zappmaster
 
Zou iemand kunnen helpen, ik heb precies hetzelf probleem met een 2 GB Micro-SD kaart in me mobiel,
Zodra die ongeveer met 615 MB vol staat komt er niks meer op :/
Via google kwam ik op een forum waar ze zeiden dat je hem moest formateren, dat heb ik gedaan, maar nog steeds hetzelfde probleem
 
Zou iemand kunnen helpen, ik heb precies hetzelf probleem met een 2 GB Micro-SD kaart in me mobiel,
Zodra die ongeveer met 615 MB vol staat komt er niks meer op :/
Via google kwam ik op een forum waar ze zeiden dat je hem moest formateren, dat heb ik gedaan, maar nog steeds hetzelfde probleem

Ik had dat probleem ook,ben er mee naar de winkel gegaan en die hebben dat
eruit gehaald .Zat een klein virusje in. hij doet het nu prima succes. groet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan