Muziek klinkt Raar:S

Status
Niet open voor verdere reacties.

VonSun

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2007
Berichten
12
Hallo iedereen,

Sind een paar dagen is er een probleem met mijn muziek. Als ik winamp open
(of itunes of WMP) en begin met afspelen zijn er een flink aantal nummers die
anders klinken. Het lijkt wel alsof er aan elk nummer een effect is toegevoegt.
Met zon effect moet je dan denken aan bijv, het lijkt alsof het nummer word gezongen
in een grote hal, of in een badkamer of je hoort de zanger gewoon helemaal
niet meer. IK heb al mijn volume instellingen al doorzocht en die staan voor
zover ik weet normaal. Kan het zijn dat een virus ofzow mijn nummers heeft
aangepast?? lijkt me sterk want er zijn heel veel verschillende efecten zo lijkt:S:S
Heeft iemand een idee wat dit probleem veroorzaakt?? of mss een mogelijke oplossing??

Groeten,
lars
 
Bij veel geluidskaarten zit zo'n programma'tje om effecten toe te voegen.
Open dit programma eens en check hier de instellingen.
 
Jah daar dacht ik dus ook dat het aan lach, ik heb realtek HD audio manager, maar
alles daarin staat dus gewoon normaal zoals het altijd stond.
Het probleem is ook niet bij alle nummers hetzelfde, het zijn
verschillende efecten op verschillende nummers, maar er zijn ook nummers
nog gewoon(althans zo lijkt).

Groeten lars
 
hhmmm, da's inderdaad wel vreemd.
Nou ken ik HD audio manager niet.
Zet HD audio manager eens helemaal uit of sluit deze eens af en kijk of je het probleem nog hebt. Het lijkt er op dat HD audio manager een eigen leven is gaan leiden, want daar moeten de effecten in principe vandaan komen.
 
Laatst bewerkt:
Oke ik heb nu heel dat programma uitstaan, nu geeft me pc alleen aan dat er helemaal geen programma meer is voor de output en de input van muziek.
Er is nu dus helemaal geen geluid meer:p
 
Ik moet hem weer inschakelen dan, want zonder dat progrmama kan ik helemaal geen geluiden horen. En andere programma's om die muziek af te spelen geven bij hetzelfde nummer, hetzelfde effect:S:S
 
Ik ken HD audio manager niet en ging er gemakshalve van uit dat dit programma de bewuste effecten kan maken.

Is dat ook zo ??

Kijk ook eens rechtsonder, welke programma's zijn er allemaal gestart, buiten de gebruikelijke antivirus en firewalls.
 
Jah dat klopt, ik kan bepaalde effecten toevoegen, maar dat geld van voor alles in het algemeen. Nu staat hij gewoon op none, dus geen effecten. Maar sommige liedjes, een aantal wel een aantal niet hebben dus nu een effect op zich en dat is echt raar.
Verder staan er rechtsonder geen andere programma's dan normaal.
 
Toch nog iets proberen.
Je weet zeker dat je met Windows Media player geen muziek kunt afspelen als HD audio manager afgesloten is.

Heb je ergens een CD rom met HD audio manager ?
Zo ja, verwijder dit programma dan eens en installeer het opnieuw.
 
Thanks

:thumb:Bedankt voor de hulp!:thumb:

Ik heb het gewoon helemaal opnieuw geinstaleerd en heb gelijk nergens meer problemen mee;) Heel erg bedankt voor het bedenken van oplossingen!

Groeten lars
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan