Converten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dexxaz

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2007
Berichten
43
K heb laatst een nieuwe telefoon (Samsung D900i) aangeschaft. Deze telefoon ondersteunt, voor het gebruik van filmpjes of echte films, MPEG-4 ▪ 3gp ▪ H.263 video en AMR audio bestanden. Van H.263 video en AMR audio weet k niet wat dat is maarja..

Ik heb dus een film gedownload (die had ik toevallig al) wat een .avi bestand is van 801MB die wou ik converten met Digital Media Converter v2.78. Ik probeerde het te converten naar .MPEG-4. wat toen niet lukte. Toen heb ik (custom) MPEG-1 geprobeerd en de resolutie op 320x240 gezet met FPS op 25 wat al standaard stond ingevult. Die dee het.
Alleen nu is hij niet 801MB maar 1GB en heb geen flauw idee hoe ik dit bestand kleiner kan maken, want ik kan op mijn programma geen optie vinden om het bestand kleiner te maken, of ik kijk scheel.

Graag zou ik willen weten hoe ik dit bestand kleiner kon maken of een link krijgen naar voor een andere converter, zodat hij op me telefoon kan. Ik heb zoiezo een geheugenkaart maar die is maar 1GB.

Alvast bedankt,
''Dex

PS: Het moet wel zo zijn dat het bestand alleen kleiner word zonder dat hij um weer helemaal gaat converten naar een andere ondersteuning of hoe je dat ook zegt, zoals .avi of .wma enz en dan op me telefoon kan

Aangepast: .3gp stond nergens tussen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan