foto op cd.dvd zetten met muziek en menu?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mike16

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2001
Berichten
1.530
hallo allemaal ik weet niet of de vraag goed staat hier anders hoor ik het wel maar, misschien een domme vraag maar ik weet het even niet meer.

ik heb een bult verschillende foto's nu wil ik dat op een cd of dvd zetten,even kijken hoe groot het word totaal.

Omdat het verschillende groepen zijn wil ik dus aan het begin een menu erin hebben kan dat?

zoja waarmee.en er moet muziek achter kunnen(verschillende stukjes muziek) en als je naar de volgende foto gaat dat dat weer met verschillende effectjes kan.

en is de reeks foto's afgelopen dat je weer in het menu terecht komt.

alvast bedankt voor de hulp

groetjes mike:thumb:
 
hoi ja dat is idd een goeie maar heb ik niet zo liggen.

heb wel Adusoft Photo DVD Slideshow v2.0 gevonden en heb net geprobeert direct naar disc te branden maar dat lukt dus niet helaas.

dus eerst maar een iso van maken en kijken of het dan lukt

bedankt

groetjes mike
 
nou geprobeert me nav geeft aan dat die niet goed is:confused:

dus dat is het ook niet helaas.

groetjes mike

ps dat andere progje wat ik had werkt niet.na een uur wachten om een iso bestand temaken staat er niks in de map dus werkt ook niet
 
Zal dan wel vals-positief zijn (Norton...), heb 't net even geprobeerd en mijn AVG geeft geen piepje
 
hmm vreemd. maar met nero photo express kun je daar ook slide shows met menu maken ?

groetjes mike
 
hoi hoi. nou heb een ander programma dat heet: Magix Foto's op CD + DVD 6.0 DeLuxe

zijn jullie daar mee bekend? mijn vraag erover is hoe pas ik automatisch overgangen er tussen? dus niet dat ik ze stuk per stuk moet plaatsen.

alvast bedankt groetjes mike
 
Misschien kun je hiervoor beter een nieuwe vraag openen. :)
 
ik gebruik DVD photo slideshow professional en heb hiermee een goed proggie in huis,
maakt menu's met muziek, alles erop en eraan:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan