Xvid met srt ondertitels omvormen tot DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

lupot

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2002
Berichten
501
Ik heb hier een bestand van het type: xvid-xor en ondertitels met srt extensie... op mijn PC krijg ik die ondertitels te zien als ik de VLC mediaplayer gebruik, nu zou ik echter deze film op TV willen bekijken dus moet ik er een DVD van maken, hoe krijg ik die ondertitels nu op die DVD?
 
Hallo lupot,

Daar zijn verschillende programma's voor te krijgen.
Ik gebruik er ConvertXtoDVD voor, het is niet gratis maar je kunt het uitproberen. http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/
Met dit programma kan Xvid omzetten naar DVD en de ondertiteling mee nemen.
Als het dan gedaan is kun je kiezen of je de ondertiteling wel of niet wil zien.

Nu hoop ik dat je genoeg informatie heb want deze vraag is al vele malen gesteld en beantwoord.

Mvg. Wim
 
Laatst bewerkt:
Hallo lupot,

Daar zijn verschillende programma's voor te krijgen.
Ik gebruik er ConvertXtoDVD voor, het is niet gratis maar je kunt het uitproberen. http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/
Met dit programma kan Xvid omzetten naar DVD en de ondertiteling mee nemen.
Als het dan gedaan is kun je kiezen of je de ondertiteling wel of niet wil zien.

Nu hoop ik dat je genoeg informatie heb want deze vraag is al vele malen gesteld en beantwoord.

Mvg. Wim

Je zegt dat je dan kan kiezen of je de ondertiteling wil zien of niet, maar wanneer kan je dat dan kiezen? Als je de DVD afspeelt op televisie?
 
Goedenavond lupot,

Inderdaad als je de dvd op de tv afspeeld kun je kiezen of je de subtitel wil zien of niet.
Op de pc kun je ook kiezen, ik gebruik dan Nero Show Time

Zoals FunZip schrijft gaat het met Winavi ook goed heb ik ook gebruikt maar die brand de sutitel in de film en zie je dus altijd.
Dat is dus het verschil tussen deze programma's.

Met ConvertXtoDVD kun je zelfs meerdere ondertitels erbij zetten (verschillende talen)

Ik wens je veel suc6 met je keuze.

Mvg. Wim
 
Met Nero Vision heb het inderdaad ontdekt dat ik het er kan bij zetten.... Maar waar ga ik dan die optie vinden als ik dat in mijn DVD player bij de televisie stop :confused: ?
 
Hallo lupot,

Wat dacht je van de afstandsbediening?
Als het goed is zit er een knopje op met de tekst subtitel.

Ik ken jouw speler niet, bij de 2 spelers van mij zit dat knopje.

Verder wens ik je veel suc6.

Mvg. Wim
 
Het is me gelukt met ConvertXtoDVD, moet zelfs op mijn DVD speler niks doen, staan er vanzelf bij.
Bedankt allemaal :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan