pc vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter249

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2007
Berichten
7
hallo

als ik mn mp3 speler in mn pc steek doet de hele pc niks meer,muis niet niks.

weet iemand wat dit is

peter
 
Misschien maak je kortsluiting met die MP3 speler.

Ik heb ook wel eens een digitale camera in een PC gestopt en toen zag ik een paar vonken en deed daarna helemaal niets meer.
 
Stop die speler eens in andermans pc, gebeurt er dán wat?
 
nee dan gaat het goed,bij mij was het ook goedmaar nu gaat alles vast zitten kan niets meer doen,heb al meerdere mp3 spelers geprobeerd vandaag
 
niemanddddddddddd
(21:13)

Soms moet je even geduld hebben op een antwoord, niet iedereen is de hele avond online

volgens mij hebben jullie er net zoveel verstand van als ik

Normaal voor mij een reden om niet te reageren op een topic... :p Maar, heb je al een ander apparaat (usb-stick ed* om dezelfde usb poort aangesloten? Doet deze het wel?

Heb je ook een andere poort getest? En doet ie daar hetzelfde? Zo ja, dan zou ik de usb driver eens opnieuw installeren....

Gr,

René
 
(21:13)

Soms moet je even geduld hebben op een antwoord, niet iedereen is de hele avond online



Normaal voor mij een reden om niet te reageren op een topic... :p Maar, heb je al een ander apparaat (usb-stick ed* om dezelfde usb poort aangesloten? Doet deze het wel?

Heb je ook een andere poort getest? En doet ie daar hetzelfde? Zo ja, dan zou ik de usb driver eens opnieuw installeren....

Gr,

René

andere poorten doen het zelfde,hoe moet ik op nieuw instaleren
 
In apparaatbeheer je usb-hub verwijderen. Daarna pc opnieuw opstarten. ;)
 
Start --> instellingen --> configuratiescherm --> prestaties en onderhoud --> systeem.

Tabblad hardware, daar staat een knop met apparaatbeheer
 
Start --> instellingen --> configuratiescherm --> prestaties en onderhoud --> systeem.

Tabblad hardware, daar staat een knop met apparaatbeheer

welke moet ik dan verwijderen

samengesteld usb app
er staat 3x sis 7001 pci naar usb open host controller
4x usb hoofdhub
1x sis naar usb enhanced host controller
 
Volgens mij is het "samengesteld usb apparaat". Staat er ook ergens gele uitroeptekens of andere symbolen voor?
Je kunt trouwens alles gewoon wel wegdoen (ik ga ervan uit dat je service pack 2 hebt van windows en je istallatie cd)

Gr.

René
 
Volgens mij is het "samengesteld usb apparaat". Staat er ook ergens gele uitroeptekens of andere symbolen voor?
Je kunt trouwens alles gewoon wel wegdoen (ik ga ervan uit dat je service pack 2 hebt van windows en je istallatie cd)

Gr.

René


nee er staat niks voor. service pack2 zou het niet weten,en welke installatie cd.

als ik "samengesteld usb apparaat". verwijder doet de muis niks meer
 
Service pack 2 kun je downloaden bij microsoft (wanneer je automatische updates aan hebt staan, heb je deze al). Met installatie cd bedoel ik de cd die je bij je pc hebt gekregen waar de drivers op staan.
 
ja volgens mij heb ik die,er staat picture package,usb driver gestionaire usb,imagemixer op klopt dat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan