Windows'98 Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

miesnieuw

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
24
Hallo,

Ik ben Windows'98 aan het installeren. Na het produktie nummer ingevoerd te hebben en klik op volgende, krijg ik steeds de melding:

ongeldige msgsrv32 uitgevoerd. Je kan dan op details klikken of sluiten. Als ik op sluiten klik, krijg ik een geheel blauw scherm en de PC gaat niet verder. De cursor blijft maar knipperen.

Nu heb ik al van alles geprobeerd. De schijf helemaal leeg gehaald, geformateerd, een nieuwe partite aangemaakt en weer geformateeerd, en dan Windows er weer van voren af aan opnieuw opgezet. Maar tot 3 keer toe bleef hij dezelfde melding geven.

Daarna een andere lege schijg er ingedaan, en hetzelfde ritueel uitgvoerd, maar weer krijg ik dezelfde melding.

Hoe kan dit, en hoe kom ik verder. Dezelfde PC Pentium 233, had dit nooit eerder gedaan.

Wie kan mij uit de droom helpen.

Gr. Mies Nieuwenkamp.
 
Over welke versie win98 hebben we het hier?
Hoeveel intern geheugen zit er in?
 
Atnwoord.

In mijn PC zit 64 MB en 1 harde schijf van 1 GGB en de andere 2 GGB. Op die van 2 GGB heeft al eerder Windows'98 opgestaan en daamee met dezelfde CD-Rom nooit problemen gehad. Dus ik begrijp er niet veel van waarom hij dat nu ineens niet meer doet.

Gr. Mies Nieuwenkamp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan