MP3 speler met besturingscd-rom voor windows 98..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ladyfrog

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 sep 2007
Berichten
3
Hallo

Ik heb een MP3 speler gekregen, volgens mij merkloos. Met daarbij een cd-rom maar die wordt alleen ondersteund door windows98. Ik werk met windows XP. Iemand enig idee hoe ik als nog muziek op mijn MP3 speler kan krijgen. :confused:

Op de cd-rom staat Digital Audio Player Driver (het is zo'n kleine cd-rom).

Groeten
 
Bij elke MP3 speler die ik heb gehad (onder andere 1 ongebekend vaag merk), kon ik gebruiken zonder driver CD. Ik kopieer mijn muziek dan ook naar Mp3 speler via de Verkenner.
Ctrl C met de muziek die je op je mp3 wilt hebben, ctrl V bij deze computer->verwisselbare schijf.
 
wanneer je hem aansluit wordt de speler hws als externe schijf herkend en kun je vervolgens je mp3tjes er naar toe kopieëren of slepen.
mvg leo
 
Bij elke MP3 speler die ik heb gehad (onder andere 1 ongebekend vaag merk), kon ik gebruiken zonder driver CD. Ik kopieer mijn muziek dan ook naar Mp3 speler via de Verkenner.
Ctrl C met de muziek die je op je mp3 wilt hebben, ctrl V bij deze computer->verwisselbare schijf.

Hee bedankt voor de snelle reactie zal eens kijken of t lukt.
Ben niet zo handig met die dingen,maar wie weet..

Groeten
 
Da's mooi !

Zou je dan ook even de vraag rechtsonder op ''Opgelost'' kunnen zetten? Handig voor mensen met hetzelfde probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan