video film

Status
Niet open voor verdere reacties.

kuijpers

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2005
Berichten
225
hallo ik hebeen video film gemaakt van onze vakantie met een sony hc27e vervolgens met Pinnacle9.3 in een MPEG opgeslaan, de andere keuzes zijn band ,avi,stream,web en schijf vervolgens wil ik de film met NERO op een dvd zetten dan krijg ik een bericht dat hij de extentie niet kent [STU] ik heb de video wel kunnen branden via pinnacle {SCHIJF] maar ik snap niet waarom dat niet met nero gaat omdat dat veel vlugger gaat weet iemand wat ik niet goed doe?
 
Hallo ,
De stu ( van studio ) extensie wordt niet door nero herkend .
Het branden met studio duurt ongeveer even lang als met nero , het lijkt langer omdat studio de film eerst gaat renderen en dan pas branden .
Als jij wel met nero wil branden schrijf jouw film met studio dan weg als image .
Hans
 
video

hans bedankt als ik een video in Pinaccle bewerk en hij is klaar word hij dan altijd in stu extentie gemaakt ? of kan ik dat in een extentie veranderen zodat ik in nero kan branden ?
 
Heb momenteel studio niet op mijn pc staan , dus kan niet eerst iets checken .
Probeer de extensie eens te veranderen in extensie die nero wel kent , en daarna met nero branden .

Ook kan jij je film als avi wegschrijven , en daarna met nero branden .

Het beste lijkt mij toch om de film te branden via studio ( gebruik eerst een rw- schijfje )

Hans
 
video

bedankt Hans heb ik al gadaan is gelukt maar ik wou alleen weten of het ook op een andere manier zou moeten gaan , ik heb ook al een film op Window Movie Maker gemaakt wat ook goed gelukt is maar door vrienden was ik op Pinnacle gewezen dat was zoveel keer beter maar voor mij is het een grote teleurstelling daar het nogal een duur programma is en ik vind als je dan met een eigen extentie werkt dat dat niet toegankelijk is voor iedereen dus ik gebruik voortaan Widow Movie Maker en de Pinnacle gooi ik bij de andere progrtamma's die ik voor Jan met de korte achternaam gekocht heb , maar ik ben toch blij dat jij gereageerd hebt op mijn vraag de groeten van Frans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan