audio in film zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helm

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2005
Berichten
291
Hallo allemaal
Wie kan me helpen ?
Heb een filmje gemaakt en ben het aan het bewerken met nero 6 relouded.
Ik zet er muziek in maar als ik het afspeel kraakt het geluid?
heb al geprobeerd om van mp3 wav en wma te maken maar dan kraakt hij ook.
Op de achtergrond hoor ik ook nog het gepraat wat ik ook graag weg zou willen hebben?

Wie kan en wil me helpen?
Mvr Gr den Helm
 
Met dit pragramma kan je het muziek filteren

Of moet je daar het geluid filteren?

En de bestandtypes van het filmpje verkleien nof vergroten je kan de kwaliteit van je film bepalen, Dit programma is bedoel om je scherm op te nemen, dit doe ik normaal altijd om mijn call of duty ingame op te nemen
 
Met dit pragramma kan je het muziek filteren

Of moet je daar het geluid filteren?

En de bestandtypes van het filmpje verkleien nof vergroten je kan de kwaliteit van je film bepalen, Dit programma is bedoel om je scherm op te nemen, dit doe ik normaal altijd om mijn call of duty ingame op te nemen

Ik heb dit geprobeerd maar het heeft niets geholpen
heb ook al een ander nummer gedouwnload maar dat hielp ook niet
ik vind wel raar als ik een ander nummer pak dat hij het wel goed doet?
 
Dan is het nummer gewoon een fout bestandje , Gewoon het nummer weggooien en opnieuw downloaden , en als ik jou was zou ik, als je download .Betaalde software nemen waarmee je download, zoals newsgroepen.Want met enkaza limewire etc zitten veel virussen of je moet de betaalde limewire Pro hebben ( de nieuwste versie bijv van limewire Pro , die gebruik ik zelf ben 10 euro per maand kwijt kan oneindig downloaden ,virus vrij )
 
Laatst bewerkt:
Dan is het nummer gewoon een fout bestandje , Gewoon het nummer weggooien en opnieuw downloaden , en als ik jou was zou ik, als je download .Betaalde software nemen waarmee je download, zoals newsgroepen.Want met enkaza limewire etc zitten veel virussen of je moet de betaalde limewire Pro hebben ( de nieuwste versie bijv van limewire Pro , die gebruik ik zelf ben 10 euro per maand kwijt kan oneindig downloaden ,virus vrij )


Ik heb lime wire pro de laatste versi maar ik krijg dan toch niet de goeie te pakken?
 
hoe bedoel je ???

krijgt het goeie nummer niet te pakken die je zoekt ?

Anders weet ik nog wel een site voor je, maar kan je alleen Hip Hop enzow downloaden en new age enzow.Moet jezelf maar effe kijken

www.download.com
 
Laatst bewerkt:
he wacht effe hoor ik ben effe de basis van de vraag kwijt,

je bent dus een film aan het maken maar het nummer speeld ie niet goed af of volledig ,
ik gebruik hiervoor altijd gewoon moviemaker en heb je een bestandje wat je met moviemaker dus hebt bewerkt, en verder bewerk ik het met dat screen recorder pro kwa geluid enzow. Daarmee ken je de geluid omzetten naar 66 KHz rn noem maar op . Maar met Windows moviemaker moet je wel goed opletten op naar de tijdlijnen enzow , maar dat wist je zekr al:p
 
Eventueel kan je eerst de film bewerken met moviemaker en mzuziek erin toevoegen , ( zit in Windows zelf bij program files start ik het altijd op :p )ken het volgens mij ook via mijn programma's:) maar dan bewerk je het dus daarmee eerst en dan verder bewerk je het met dat programma van jou en dan met die screenrecorder. Weet je wel zeker dat ie goed gelukt is :p en helemaal naar wens is want alle programma's hebben andere foefjes, vind ik zelf altijd , Ik zelf met filmpjes maken ben er altijd minimaal wel een uur mee bezig ligt eraan .
 
Laatst bewerkt:
Eventueel kan je eerst de film bewerken met moviemaker en mzuziek erin toevoegen , ( zit in Windows zelf bij program files start ik het altijd op :p )ken het volgens mij ook via mijn programma's:) maar dan bewerk je het dus daarmee eerst en dan verder bewerk je het met dat programma van jou en dan met die screenrecorder. Weet je wel zeker dat ie goed gelukt is :p en helemaal naar wens is want alle programma's hebben andere foefjes, vind ik zelf altijd , Ik zelf met filmpjes maken ben er altijd minimaal wel een uur mee bezig ligt eraan .

Ik heb het filmpje gemaakt met nero 6 relouded
De muziek voeg je toe tijdens het filmpje bewerken
Normaal gaat dit altijd vlekkenloos maar met een paar muzieknummers heeft hij moeite.
Daar zit dus die storing in en ik heb al een paar keer een ander nummer gepakt maar hij blijft het doen ik dacht ook dat hij ze weergeeft op 44 hertz
het gaat om de nummers van Racoon love you more en Coldply Speed of sound
Bij een nummer van gerard joling bv werkt het vlekkenloos zonder problemen en het is allebij mp3 of wav wma
Dus vandaar dat ik dit niet snap?
 
hmm is wel vaag. Kan natuurlijk ook nog altijd aan dat programma werken, Dat je hem illigaal hebt .(dat het niet correct werkt en fouten bevat, maar probeer is effe wat op te nemen en gooi die nummers wie Windows moviemaker er in te gooien.Dan weet je iederige val dat het niet aan die nummers ligt dan , als het werkt
 
hmm is wel vaag. Kan natuurlijk ook nog altijd aan dat programma werken, Dat je hem illigaal hebt .(dat het niet correct werkt en fouten bevat, maar probeer is effe wat op te nemen en gooi die nummers wie Windows moviemaker er in te gooien.Dan weet je iederige val dat het niet aan die nummers ligt dan , als het werkt

Ik heb via movie maker geprobeerd en het is goed gelukt moest wel even een video converter downloaden.
Heel erg bedankt voor de goede hulp en tot de volgende keer misschien.
gr. helm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan