Muziek naar I Pod overbrengen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoogvlieger

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2000
Berichten
142
In de handleiding van de I pod staat je je I pod kunt laden door muziek te kopen bij I tunes of van een CD af te halen.

Is er ook een mogelijk om muziek die ik op de computer heb staan (frostwire) direct naar de I pod over te halen of moet ik toch eerste een cd branden en dan weer daar vanaf halen.

Op de i tunes pagina die ik op mijn computer open staat een aparte pagina met frostwire en daarop al mijn muziej die ik ooit gedownload heb.

Alvast bedankt voor je reactie.
 
Zou je de map(pen) waar je muziek in staat niet gewoon kunnen importeren in iTunes?
 
Als iTunes gaat synchroniseren met een aangesloten iPod, bekijkt hij wat er in de Bibliotheek van iTunes zelf staat, vergelijkt dat met de inhoud van de iPod. Wat in de iPod ontbreekt wordt uit de bibliotheek overgeheveld naar de iPod. Zorg dus dat alle nummers die je in je iPod wilt hebben, in de bibliotheek van de iTunes zijn gezet. Dat kan door te kiezen voor Bestand en dan Map aan bibliotheek toevoegen. Als het bestandsformaat van je geimporteerde nummers niet geaccpteerd wordt door je iPod, selecteer dan die (meerdere) nummers, klik rechts op die selectie en kies Selectie converteren naar AAC. Maar ik dacht dat de iPod inmiddels mp3 wel accepteert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan