Nero 6 kan bestand niet toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

herbanus

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2007
Berichten
44
In Nero Burning Rom 6 wil ik een dvd branden. Ik ga dus naar mijn eigen dvd cd maken.
Dan kom ik in Nero Vision en dan moet ik bestanden toevoegen. Maar ik selecteer bestanden (Avi) en hij zegt "'kan bestand ... niet invoegen.
Normaal gezien lukt dit wel en zet hij dan eerst om naar Vob bestand om dan te branden op dvd. Iemand die mij kan helpen??
 
Niet de juiste codec voor dat bestand?
G-Spot in het K-Lite Mega Codev Pack gebruiken om te achterhalen of je die codec wel hebt, ook die voor de audio.
 
heb nog eens klite codec pack geinstalleerd mo tblijft hetzelfde. Heb eens andere extensies proberen toe te voegen in nero en die werken perfect. Alleen blijkbaar een probleem met avi-bestanden weird:)
 
heb nu nog eens geprobeerd, en sommige avi bestanden doet hij wel en andere nie
 
Avi is een soort vergaarbak extentie, video (en audio) met de meest verschillende codexen kunnen in een Avi bestand zitten. De afspeel software zoekt zelf uit welke codex (codering) er gebruikt is en gebruikt (meestal) de juiste bij het afspelen, je moet de codex wel geinstalleerd hebben. Of Nero er vervolgens ook mee om kan gaan is nog een heel ander verhaal, zelfs als een codec pack geinstalleerd hebt waar de juiste code in zit. Nero maakt meen ik gebruik van een eigen set, mogelijk is dat aan te passen, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Maar het is dus niet één vast formaat zoals bv MP3 of WAV dat altijd het zelfde is qua opbouw en dat maakt het lastig.

Kan je het bestand wel gewoon afspelen?
 
Laatst bewerkt:
heb eens alles doorgenomen fttp gedownload en ol , gewerkt met Gspot,
maar er is niets die helpt. miserie miserie miserie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan