Tracknamen toevoegen aan ingelezen MP3's

Status
Niet open voor verdere reacties.

gnurpie

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2007
Berichten
13
Ik heb een tijdje geleden 100 cd's op de pc gezet. Niet met I-tunes. Ik heb mapjes met namen van de artiest en het album, maar in het mapje hebben alle nummers namen als track 01, track 02 etc. Nu ik een Ipod heb, erg onhandig!! Kortom ik wil de tracknamen toevoegen. Dat kan niet met Itunes, want die geeft de melding dat dit alleen kan als de nummer geïmporteerd zijn met Itunes en dat heb ik niet. Opnieuw inlezen wil ik niet. Weet iemand hoe je de tracknamen kan toevoegen aan deze mp3's?
 
Hoi,

Met welk programma het je het wél gedaan?
En in welk formaat?

Ik vrees het ergste maar hoop voor je, dat er een wizkid is die wel een id heeft.
'T is nogal wat .... 100 cd's.
En - eerlijk gezegd - niet erg slim als je weet dat het toevoegen van cd- en trackinformatie wél kan via programma's als iTunes, MediaPlayer en Freerip ..... :confused:
 
Ik heb het destijds met mediaplayer gedaan, maar op een laptop zonder internetverbinding. Ik meen dat het mediaplayer 7 of zo was.
 
Hoi,

Je kunt het proberen met Mediaplayer11.

Ik heb het volgende uitgeprobeerd:
Zonder netwerkverbinding een cd geript in WMA
Hierna mét netwerkverbinding rechtsgeklikt op de map (in de mediaplayer dus) waarin de tracks en 'Albumgegevens zoeken' geklikt.
De tracknamen werden herkend, helaas de albumhoes werd niet weergegeven.

Hetzelfde gedaan met een andere cd, maar nu geript in MP3-formaat en ook hierbij werden de tracknamen 'ontdekt'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan