branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

arangh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 okt 2007
Berichten
1
hallo

ik had een vraag en weet niet precies waar ik het moet plaatsen dus doe ik het hier maar sorry als het verkeerd is hehe:)

nu heb ik probleem met ondertiteling op een cd tje mee te branden nu ik aan het zoeken op het internet kwam ik ineens een antwoord tegen van fat tony die is hier ook member en zei van als je een divx player hebt moet je srt file en avi file op data cd branden dus ik doe dat nu is da gebeurd vrij snel 10 min ik plaats cd in dvd player nu krijg ik een file met .avi en een met een tekstabllon ( tekstballon is dan het srt bestand met ondertiteling veropnderstel ik?) nu fat tony zei dat hij de dvd speler gaat vragen om ondertiteling eronder te zetten dit gebeurd dus bij mij niet wat doe ik fout ?
aub help mij ben echt ten einde raad toen ik het antwoordt had van fat tony dacht ik jeej heb het lmaar geen ondertiteling:(

dank bij voorbaat

gil
 
Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.:)

Stond inderdaad niet goed. Ik heb deze dus verplaatst van "cassettedeck en CD/DVD spelers (en platenspelers)" naar de "DivX sectie.
 
divx

He ondersteunt jouwn dvd speler wel divX? anders moet je het even omzetten naar een vcd of een svcd, of gewoon op een dvdtje zetten.

ik gebruik meestal the film machine, een gratis prog.

kijk hier http://www.divxworld.nl voor tutorials

folkert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan