dvd op pc ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

chris155

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2007
Berichten
7
mijn brander kan mijn dvdjes niet lezen (gemaakt met canon 210 )wel kijken met power dvd graarg oplossing
bvd chris
 
Met met Power DVD zit het schijfje toch in je DVD speler/brander?:eek:
 
zonder power dvd doet hij niets,dat leest de pc het niet .de pc zegt dat hij dvd leeg is .
 
Laatst bewerkt:
Als het met power dvd wel af te spelen is, leest de speler dus wel. Graag meer info.
 
Windows XP kan zelf ook geen DVD's afspelen, alleen met PowerDVD, WinDVD of speciale codecs...
 
info als ik de dvd in speler doet dat geeft nomaal de pc aan wat er op staat maar met deze dvd niet er staat 2bestanden op foto"'s en een flim . moeilijk uit te leggen
 
als ik dvd's die ik met mijn standalone heb gebrand wil zien in een verkenner moet ik de dvd eerst finaliseren.
misschien is dat het?
 
heb ik ook gedaan ik krijg het niet op de pc. de foto"'s helemaal niet, want er staat ook foto bestanden op
 
Tja, je ziet de bestanden in de Verkenner dus wel op de schijf staan, ze spelen alleen niet af? Is er software bij de camera geleverd? Dan staat daar waarschijnlijk ook software op om de schijf af te kunnen spelen. Ik vermoed dat je een mpeg-2 codec nodig hebt.
 
hoi er geen software bij de camera gelevert wat dat is niet nodig bij canon 210 volgens canon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan