Boombox internet player vindt geen stations

Status
Niet open voor verdere reacties.

boekanier

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Berichten
712
Ik wil Boombox weer eens gebruiken en heb dit gedownload en opnieuw geïnstalleerd.
Maar ik krijg geen stations.
Er staat 1 favoriet (er standaard ingezet volgens mij) en zeg ik hiervoor tune in, dan start Winamp op en begint te spelen. Zo hoort het.

Maar kies ik een genre en klik refesh list dan verschijnt er de melding "0 stations found".

RaimaRadio vind ook niets, dus er zal wel iets niet goed staan.
Na grondig zoeken heb ik niets kunnen vinden.

Wie heeft voor mij de oplossing?
 
Laatst bewerkt:
Jammer

Al zoekend naar een verklaring zag ik op:

http://onlinemedia.web-log.nl/onlinemedia/webradio_luisterpakketten/index.html

de volgende WAARSCHUWING.

<Er is nog een 'verzamelaar' die 'werkt' zoals de hier boven besproken programma's

....................BOOMBox Internet Radio Player 1.0
.......Internet radio player for easy access to all kinds of music

Als je dit programma ergens tegenkomt ga er dan AUB met een grote boog omheen !!
NIET downloaden ............. gewoon helemaal niets doen !!
Bij het testen na installeren bleek 98% van de stations niet te werken (of bestaan ?), de updatemogelijkheden werken niet, en als klap op de vuurpijl is de boel vergeven van ad-ware, trojans en meer van dat 'kruipende spul', en ben je (als je geluk hebt) een aantal uren kwijt om je systeem weer op orde te krijgen
Zonde van je goeie, dure spullen !
Hoe mooi 't begeleidende praatje of plaatje bij een vermelding op bijv. Google (of anderen} dan ook mag zijn
Beslist NIET doen>

En dit wordt dan op diverse bekende sites ter download aangeboden!!!!

Defender waarschuwde al bij de installatie maar omdat BoomBox niet werkte besloot ik bij de 2e install
dit te negeren.
Na het bovenstaande te hebben gelezen scande ik alsnog met Defender en die vond 3 high en 1 medium
infectie.

Jammer ik heb een jaar geleden met Boombox een aantal mooie cd's gemaakt.
Het fijne was dat je een hele nacht kon opnemen en dat had je keurig gesplitse mp3's voorzien van naam uitvoerende en titel.

Maar ik denk zeker een gelijkwaardig programma te hebben gevonden in Screamer Radio,
gemakkelijk aan het werk te krijgen en toch nog een gebruiksaanwijzing op internet.:thumb::D

Overigens stel ik net vast dat RaimaRadio ook heel goed is.
Stond in een publikatie van De Digitale Revolutie.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan