Creative Zen Vision M start traag op

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrStone

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2007
Berichten
26
Sinds kort duurt het echt lang voor men Zen Vision M opstart, normaal kreeg ik het opstartscherm een 3/5 tal seconden te zien maar nu duurt het wel 2 minuten voordat hij is opgestart.

Ik heb niets speciaals gedaan, er is ook nog bijna de helft over aan plaats (15 v/d 30 Gb), ik heb hem al opnieuw opgeladen en gereset, maar dit helpt niet.

Er staan ook geen grote bestanden op (grootste is misschien 150 Mb (livesets e.d.) aangezien er enkel muziek op staat en geen films, en ik heb er al films op gehad dus "zware" bestanden hebben er niets mee te maken).
 
Sinds kort duurt het echt lang voor men Zen Vision M opstart, normaal kreeg ik het opstartscherm een 3/5 tal seconden te zien maar nu duurt het wel 2 minuten voordat hij is opgestart.

Ik heb niets speciaals gedaan, er is ook nog bijna de helft over aan plaats (15 v/d 30 Gb), ik heb hem al opnieuw opgeladen en gereset, maar dit helpt niet.

Er staan ook geen grote bestanden op (grootste is misschien 150 Mb (livesets e.d.) aangezien er enkel muziek op staat en geen films, en ik heb er al films op gehad dus "zware" bestanden hebben er niets mee te maken).

Heb er tot nu toe een paar vast lopers gehad, met een restje weer verholpen.
Staat veel info aan films en mp3 op en nooit problemen gehad.

Misschien firmware update de oplossing
 
De zen start nu al weer een tijdje normaal, het blijft een raadsel waarom hij 10-talle keren traag opstartte, ik zal wel even kijken voor een firmware update, dat kan nooit kwaad natuurlijk.

Toch bedankt voor je hulp :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan