dvd omzetten vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickon789

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
Berichten
14
goedenavond.

ik heb een vraag. naja,eigenlijk 2 vragen.

ik heb een documaintare van ZEMBLA en deze heb ik als DVD bestand.

Deze wil ik omzetten naar avi (of een ander filmbestand,ik wil hem plaatsen in een powerpoint2007 DIA)

ook wil ik bepaalde stukjes uit die documantaire knippen en aan elkaar plakken? weet iemand welke software ik hiervooor kan gebruiken?
dus: software om te knippen en plakken met je videobestanden

alvast bedankt
Groeten Rick
 
Om uiteleggen hoe je de film in powerpoint zet moet ik weten welke versie je hebt

zo simpel is het:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Oooooh

Als je wil omzetten moet je winavi converter gebruiken!!!!


:evil:
 
Laatst bewerkt:
Als je wil omzetten moet je winavi converter gebruiken!!!!

Gebruik deze site om de voledige versie te krijgen
:evil:


Dit is het 3e bericht van je die ik aangepast heb en tevens heb je een privebericht van mij gekregen. Mocht ik nog meer materie tegen komen van jou die tegen onze huisregels zijn mag je (tijdelijk) een ander forum gaan bezoeken
 
Sorry

Het spijt me dat ik niet zo goed op de regels heb geled

ik ga geen codes of sites meer doorgeven

bedankt dat jullie mij er nog niet hebben uitgegooit
 
Heey m@rio ten eerste hoe weet je wat iedereen doet en fout doet

ten 2de bij die 4 jaar dat was eigenlijk wel grappig maar waarom laten jullie het er zooooooooooooooolang opstaan
 
Het is een gave om dat te zien en is niet te leren :D

Alle topics/vragen blijven bestaan als naslagwerk en niet om er nog op te reageren. Beetje gezond verstand gebruiken
 
Natuurlijk mag je dat vertellen maar waar wil je heen?

Dat ze open zijn wil niet zeggen dat je er ook nog op dient te reageren. Nogmaals je gezond verstand gebruiken als je op een topic wilt antwoorden
 
Natuurlijk mag je dat vertellen maar waar wil je heen?

Dat ze open zijn wil niet zeggen dat je er ook nog op dient te reageren. Nogmaals je gezond verstand gebruiken als je op een topic wilt antwoorden

Het is best iritant om overal waar je op reageerd te gaan kijken of het nog wel de juist houdbaarheidsdatum heeft
 
Tja we kunnen niet alles even gemakkelijk maken voor de gebruikers. Soms is er ook eigen initiatief nodig hoe moeizaam dat ook kan zijn voor sommige gebruikers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan