Digitale foto naar powerpoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eflux

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
Berichten
323
Hoi,
Ik wil graag mijn digitale foto's in een powerpoint presentatie overzetten. Na drie dagen zoeken ben ik er nog niet uit hoe e.e.a. moet.
Graagr uw hulp.
vriendelijke groet,
Eflux
 
Op zich niet moeilijk. Probleem is dat, als je de foto's op ware bestandsgrootte invoegt, je presentatie snel in de tientallen megabytes loopt. Dus stel ik voor de bestanden eerst te verkleinen, b.v. voor webpresentatie.
In Powerpoint gewoon een nieuwe presentatie aanmaken, blanco voorstelling gebruiken en telkens Insert>Picture>From file... en dan op zoek gaan naar de folder die je foto's bevat.
O ja, ik heb een engelstalige powerpoint, maar ik vermoed dat de commando's in het NL ongeveer als volgt zijn:
Insert (Invoegen?)
Picture (Beeld, afbeelding?)
From file (van bestand?)

Sukses gewenst!
 
Op zich niet moeilijk. Probleem is dat, als je de foto's op ware bestandsgrootte invoegt, je presentatie snel in de tientallen megabytes loopt. Dus stel ik voor de bestanden eerst te verkleinen, b.v. voor webpresentatie.
In Powerpoint gewoon een nieuwe presentatie aanmaken, blanco voorstelling gebruiken en telkens Insert>Picture>From file... en dan op zoek gaan naar de folder die je foto's bevat.
O ja, ik heb een engelstalige powerpoint, maar ik vermoed dat de commando's in het NL ongeveer als volgt zijn:
Insert (Invoegen?)
Picture (Beeld, afbeelding?)
From file (van bestand?)

Sukses gewenst!

Bedankt voor je reactie.
Ga een en ander uitproberen.
Zo ben ik weer een poosje vvan de straat af.:thumb:

Eflux
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan