Kan geen stream openen

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb dit al vaker gehad en toen lag het aan nero
Nero die voorkomt dat je webpagina's kunt weergeven? Klinkt me vreemd in de oren :).

Open eens Windows Media Player.
Ga dan naar BESTAND => URL OPENEN. Voer daar de URL in. Werkt dit?

Kom je wel op www.omroep.nl?
 
met url openen lukt het wel en op omroep.nl kom ik ook gewoon.

als ik dus naar consumten tv ga , is het precies hetzelfde, met url openen lukt wel.
 
Laatst bewerkt:
Heb je toevallig een programma wat de toegang kan blokkeren, voor zover je weet? (Norman wellicht?).

Herstel Internet Explorer eens ((extra, internetopties, geavanceerd, "opnieuw instellen")).
 
Ik gebruik al jaren Norman antivirus en eigenlijk nooit problemen mee gehad.

Herstel van Internet Explorer helpt ook niet.
 
Dan weet ik het zo 1, 2, 3 niet.. Ik ben niet zo heel erg thuis in dit soort problemen :eek:.
 
Hoi !

Als ik op de link klik in je eerste post krijg ik een blanco-scherm (in Mozilla).

Weet je zeker dat het de goede link is ?

Als je volgens de aanwijzingen van @XP_PC in Mediaplayer wel beeld hebt, denk ik dat het door je firewall (PC of router) geblokt wordt.

B

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Kan goed zijn: mijn NAT-firewall staat nogal "streng" afgesteld in de Netgear.

Als ik eraan toe kom zal ik de site straks even toegang geven.

Greetz,

Harry.
 
Ik heb de titel van je vraag aangepast, "Vreemd probleem" zegt niets over je vraag/probleem.
 
Nog even een kleine aanvulling,
Als ik dus klik op: Verbindingsproblemen vaststellen,
krijg ik onderin dit te zien: res://ieframe.dll/dnserror.htm#
 
Als ik op jouw eerste link klik, opent Windows Media Player 11 en wordt het programma afgespeeld. Probeer anders de upgrade op deze site van Microsoft.

In sommige gevallen is die update van DRM-componenten (Digital right management) nodig om WMP11 "gehoorzaam" te laten zijn.

(Deze upgrade loopt niet via de Windows Update, vraag me niet waarom.)
 
Als ik op jouw eerste link klik, opent Windows Media Player 11 en wordt het programma afgespeeld. Probeer anders de upgrade op deze site van Microsoft.

In sommige gevallen is die update van DRM-componenten (Digital right management) nodig om WMP11 "gehoorzaam" te laten zijn.

(Deze upgrade loopt niet via de Windows Update, vraag me niet waarom.)

Helaas ook dit helpt niet.
 
Mmm...dan wat groffer geschut, baat het niet, schaad het niet. Download en installeer het K-Lite Codec Pack 3.4.5 Standard. Tijdens het installeren kan er gevraagd worden of een codec op je systeem vervangen mag worden, ga daarmee akkoord. Er kan ook aangeboden worden, om andere mediaspelers te installeren. Als je dat weigert, heeft het géén invloed op de installatie van de codecs. Dus dat moet je zelf weten. ;)
 
Laatst bewerkt:
Mmm...dan wat groffer geschut, baat het niet, schaad het niet. Download en installeer het K-Lite Codec Pack 3.4.5 Standard. Tijdens het installeren kan er gevraagd worden of een codec op je systeem vervangen mag worden, ga daarmee akkoord. Er kan ook aangeboden worden, om andere mediaspelers te installeren. Als je dat weigert, heeft het géén invloed op de installatie van de codecs. Dus dat moet je zelf weten. ;)

Zelfs dit werkt niet.
 
Waar heb je die link in je eerste post eigenlijk vandaan? Probeer deze link eens, wat gebeurt er dan? Als je bij "Kassa" terechtkomt, klik dan rechtsboven op "Instellingen" en stel in zoals door jou gewenst.
 
Die link komt uit de Kassa Nieuwsbrief.
Via bovenstaande link komt ik bij Kassa en speelt ook gewoon, alleen dat zijn dus hele uitzendigen en die link uit de nieuwsbrief is dus een onderwerp uit een uitzending.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan