iTunes muziek bibliotheek importeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirrin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 okt 2007
Berichten
2
Hee :),
Afgelopen weekend is mijn oude laptop kapot gegaan, maar de harde schijf was nog te redden, en ben nu bezig met alle muziek, afbeeldingen en documenten naar deze computer te kopiëren.. Maar ik heb 'n vraag, want hoe krijg ik al mijn oude muziek en afspeellijsten weer in iTunes als ik die installeer op deze computer?
Maakt het ook uit dat de locatie verandert is omdat bij deze computer mijn gebruikers naam een andere naam heeft?
Alvast bedankt!
Mirrin
 
Maar,.. 't zit op verschillende plekken, en dan neemt hij niet de afspeellijsten mee..
 
Als je iTunes opnieuw installeert, legt dat programma standaard de volgende directory aan voor de Bibliotheek:

C:\Documents and Settings\jouw_nieuwe_gebruikersnaam\Mijn documenten\Mijn muziek\iTunes\iTunes music. Vervolgens maakt hij submappen aan met Naam_artiest, en daarin weer submappen met Naam_CD, met daarin de "losse" nummers. Je zult de muziek van je oude HD dus op die manier in \\iTunes music moeten importeren. Of als je al die gegevens niet meer hebt (CD, etc) dan in ieder geval in \\iTunes music.

De Afspeellijsten staan meestal in deze map:

C:\Documents and Settings\jouw_nieuwe_gebruikersnaam\Mijn documenten\Mijn muziek\Playlists. Zet daar je m3u- en wpl-lijsten in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan