eindelijk dvd gebrand maar geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

rockanje

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
Berichten
36
Hallo allemaal,
Ik heb van de week voor t eerst een dvd gebrand met Roxio Creator Home maar nu heb ik wel beeld (gelukkig) maar geen geluid. Ik heb toen ik deze computer net had allerlei codecs gedownload en geinstalleerd maar nu dus geen geluid. Normaal bij het afspelen van films gewoon wel op de computer.(ik weet niet meer welke codecs)
Ook krijg ik met roxio een heel raar menu in het begin, zo'n landschap :rolleyes:. Zijn er naast nero ook nog andere gratis programma's waar ik dvd's mee kan branden?
Ik wilde een printscreentje maken welke bestanden ik heb gebrand maar krijg het er niet bij in deze tekst. Het is iig een Video-ts map met Vob en Bup bestanden.
Wie kan mij helpen om eindelijk een goeie dvd te maken?
Alvast erg bedankt voor jullie hulp.
 
Hoi,

DVD-decrypter en DVD-shrink, beiden te vinden op:
http://www.divxworld.nl/downloads.htm

Sommige DVD's kunnen niet direct met dvd-shrink worden gecomprimeerd vanwege de beveiliging
Download van dezelfde site AvyDVD en start dit, voordat je met DVD-decrypter een kopie naar de harde schijf maakt.
Vervolgens kan je deze kopie met DVD-shrink compimeren zodat het op een 4,7GB DVD past.
Branden kan je in één sessie wanneer je ook NERO hebt.
Je kunt ook met DVD-shrink een ISO-bestand op schijf maken en hierna met decrypter een DVD branden.
 
Laatst bewerkt:
Met DVD Shrink is het niet mogelijk om een DVD te branden hoor, deze kan alleen Nero aansturen!
 
Met DVD Shrink is het niet mogelijk om een DVD te branden hoor, deze kan alleen Nero aansturen!

Sorry, had deze vraag net gesteld. Had niet gezien dat er al een andere reactie was weer. Maar...zijn er dan nog alternatieven voor mij?
Dat beeld maar geen geluid, waar kan dat aan liggen?
Bedankt weer.
 
Van DVD Decrypter komen al 2 jaar geen update`s meer omdat de maker hiervan is gestopt.
DVDFab HD Decrypter is een een goede vervanger om een DVD naar je harddisk te rippen.

Daarna kan je hem met Nero of een ander software branden. Bewerken kan ook met Nero Recode .


Verder de betaalde FAB platinum versie heeft een heleboel mogelijkheden (zoals het splitsen van een dual layer DVD, DVD9) om hem te kunnen branden .

Waarom je wel beeld hebt en geen geluid geen idee .
 
Laatst bewerkt:
dora expoler

hallo mensen ik heb vraagje
ik heb dora expoler voor mijn dochter gedowlowd bij btjunkie
toen heb ik op dvd+r gekopierd maar ik krijg geen geluid op dvd
op mijn pc krijg ik wel geluid
weet iemand een oplossing voor mij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan