power DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

jtvd

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
108
Ik heb op mijn pc Power DVD staan en hier kijk ik DvD's via de pc op mijn TV..

Het rare is dat ik wel ondertiteling op mijn pc heb maar niet op de TV..

Ik heb de instellingen zo staan dat de Tv het 2de beeld is (dual vieuw)
Alle presentaties en film worden uitgevoers via de pc naar het 2de scherm (TV) maar bij Power DVD geen ondertiteling op de TV..

Iemand weet wat ik mogelijk verkeerd het ingesteld o.i.d.

Alvast bedankt.

Tinus
 
probeer dan in te stellen dat je tv identiek hetzelfde moet weergeven dan het scherm van je pc.
 
Ja dan moet het wel lukken alleen..
Bij powerpoint kun je op het hoofdscherm (monitor) de bediening zetten en de presentatie op de andere (TV)..
Als ik alles op het zelfde beeld zou zetten (kloon) dan werkt dit niet meer...

Ik heb voordat ik de backup terug gezet heb (terug naar verkoop instellingen) het altijd gehad klein beeld met ondertiteling op de monitor en groot beeld met ondertiteling op de TV.

Ik zou dat graag terug hebben...

Tinus
 
Probeer de verschillende opties eens uit in "Advanced" van "Video" in de configuratie van PowerDVD.

Zie voorbeeld hieronder.
.
 

Bijlagen

  • PowerDVD.jpg
    PowerDVD.jpg
    71,4 KB · Weergaven: 70
Hallo

Die is bij mij net zo grijs als op uw foto..
Ik kan hier geen instellingen veranderen.

Bij mij is wel de 2de optie aangestipt.. Full screen on secondare device (using Overlay mode)

mogelijk heeft het hier wat mee te maken .. alleen hoe verander ik dit om het uit te testen..

JTvD
 
Bij mij zijn die opties grijs = inactief, omdat ik geen tweede monitor en geen TV-kaart heb. Het lijkt erop, dat jouw PowerDVD niet kan zien dat je eenTV-monitor aan je PC gekoppeld hebt. Gebruik je een voorgeinstalleerde PowerDVD, of een betaalde? Is het laatste het geval, haal dan op de CyberLink-site eventueel een update patch op, of kijk in de FAQ of je een antwoord kunt vinden.

NB: je hebt het toch over commerciele DVD's en geen zelfgebrande?
 
Laatst bewerkt:
Opgelost...

Het probleem is opgelost :D

Ik heb de gehele tijd geprobeerd om de instellingen van Cyberlink power DVD te veranderen.
Maar na het schrijven van Boeing-737 "Het lijkt erop, dat jouw PowerDVD niet kan zien dat je eenTV-monitor aan je PC gekoppeld hebt."
Heb ik gekeken waarom Power DVD de TV niet goed zag...
Nu kwam ik er achter dat de instellingen van mijn videokaart na de update niet geheel goed meer stonden...
Na deze nagelopen te hebben werkt het nu weer prima.

Allemaal bedankt voor het meedenken...:thumb::thumb::thumb:

Tinus
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan