iTunes rapport verzenden of niet verzenden foumelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

astrid9017

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2007
Berichten
62
Nadat ik mijn Windows opnieuw heb geïnstalleerd kan ik iTunes niet meer openen, ik krijg dan zo'n melding dat de bewerking is afgebroken en dan vervolgens rapport verzenden of niet verzenden.
Na iTunes te hebben verwijderd via configuratiescherm>software en eveneens Quicktime heb ik alles opnieuw geïnstalleerd maar dit mocht niet baten. De foutmelding blijft komen.

Weet iemand wat ik hiermee moet doen, want zo ken ik geen nummers op mn nano zetten:confused:
 
Is je systeem up to date? (zowel windows als iTunes?)

Anders zou ik systeemherstel eens proberen.
 
iTunes was up-to-date, nadat de eerste foutmelding kwam heb ik 'm geupdate (kwam het eerste in me op) en toen kreeg ik de volgende versie, versie 7. En toen was de foutmelding er nog steeds.

Windows lijkt mij wel dat ie up-to date is omdat ie nog geen week geleden opnieuw geïnstalleerd is. Dit heeft iemand voor mij gedaan, heb daar zelf geen verstand van.
Hoe of waar kan ik zien of ie up-to-date is?
 
Klik in IE op extra en daarna op windows update.
Daar kan je checken of je alle updates op je pc hebt staan, je kan er ook kiezen voor optionele updates...
 
alle updates aanwezig.

Ik heb iTunes nmaals geïnstalleerd en nu doet ie het!!! Op de een of andere manier pakte hij het niet ofzo, ik weet het anders ook niet. In ieder geval moest ik m updaten naar een nieuwere versie omdat ie anders mijn playlist niet kon openen. En hij werkt!:D

In ieder geval bedankt voor de reacties!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan