Mp3 van Ipod naar PC zonder structuur verlies van albums enz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Berichten
892
door een crash ben ik al mijn mp3's kwijt op mijn pc.. ze staan gelukkig nog wel op mijn ipod.. alleen... alsi k ze via winamp naar pc zet.. dan komen ze in allemaal aparte folders met zelfs andere folder namen .. ik wil ze vanaf mijn ipod naar mijn pc.. op de manier zoals ik ze op mijn pc stonden en dus ook naar mijn ipod zijn gegaan.. nu snap ik dat het niet helemaal precies kan, maar ik wil zowieso niet dat mijn folder en albums ineens andere namen krijgen..

iemand een idee of progje?

of wacht.. heb nu een progje die dat kan.. het enige wat ik nu graag wil weten is een manier om te zien welke nummers in welke mappen op mijn pc stonden.. het is namelijk zo dat ik een map had met nummers uit jaren 90.. en een map met nummers uit jaren 80 met daarin allemaal losse nummers.. ik heb geen zin om elke mp3 opnieuw te gaan indelen.. is er een manier om te kijken uit welke map ze kwamen? thanks!
 
Laatst bewerkt:
vraag

Hoi Allard,

ik heb nie het antwoord op je vraag, maar zelf een vraag aan je. Op mijn PC heb ik alle muziek op artiest en album titel staan. Als ik muziek terug zet van mijn iPod op PC dan komen er inderdaad folders met een raar nummer als naam en in die folder staan dan verschillende liedjes van verschillende artiesten.

Heb jij een programma om terug te zetten, of is dit juist ook jou vraag?

Greetz...
 
Ja dat is ook mijn vraag..een manier om ze terug te zetten zonder verlies van de structuur zoals ze op je pc stonden.. het programma wat het dichts in de buurt komt die dat kan is Anapod Explorer, maar er gaat nog veel werk in zitten om alles goed te krijgen ben ik bang.. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan