ondertiteling monteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

sammie22

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2007
Berichten
83
Ik, Sammie22, heb een film gedownload en heb de ondertiteling ook gedownload.
Ik ben een beginneling op dat gebied, kan iemand mij uitleggen hoe ik de ondertiteling netjes samenvoeg met de film, zodat alles synchroon loopt.

bij voorbaat bedankt.:thumb:
 
Dat is zeker een hele klus.
Mag ik je een tip geven.Verdiep je eens in het downloaden via Usenet (nieuwsgroepen) daar heb je de films kant en klaar.
 
Of zoek de juiste ondertitel voor de film. Die heeft meestal dezelfde (fantasierijke) naam als de film voor de extensie. B.v. The-Beginning-[ENG]-XVID-1998-HUGO.srt
 
Erbicom,
ik begrijp je bericht niet helemaal? Sammie22 schrijft toch niet dat hij de verkeerde heeft....... hij wil alleen maar weten HOE je dat ding eraan hangt. Hetgeen Raymond schrijft kan ik mij wel wat bij voorstellen, da's altijd nog de meest slimme optie.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik regelmatig hoor is dat men niet de juiste versie van de ondertitel download die bij de film hoort, hetgeen resulteert in het niet synchroon lopen van film en ondertitel. Om dan met allerlei pakketjes te proberen het wel synchroon te laten lopen is mijn inziens omslachtiger dan de juiste ondertitel voor de film te zoeken. Mocht het hier gaan om het simpel samenvoegen van film en ondertitel tot b.v. een dvd, dan heb ik de TS verkeerd begrepen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan